Totalbet dziewiątym legalnym bukmacherem naziemnym w Polsce
Totalbet Zakłady Bukmacherskie Sp. z o.o. ⚽ uzyskała koncesję na prowadzenie zakładów w punktach naziemnych.
Informację zamieszczono na stronie Ministerstwa Finansów. Totalbet jest dziewiątym naziemnym bukmacherem w Polsce
Podmioty, posiadające zezwolenia Ministra Finansów na urządzanie zakładów wzajemnych w punktach naziemnych
1. E-TOTO Zakłady Bukmacherskie Sp. z o.o. (KRS 0000370248) Al. Jerozolimskie 212A, 02 – 486 Warszawa
2. FORTUNA online zakłady bukmacherskie Sp. z o.o. (KRS 0000002455) ul. Bielska 47, 43 – 400 Cieszyn
3. Milenium Zakłady Bukmacherskie Sp. z o.o. (KRS 0000182607) ul. Kręta 5, 65 – 770 Zielona Góra
4. Star – Typ Sport Zakłady Wzajemne Sp. z o.o. (KRS 0000080269) ul. Porcelanowa 8, 40 – 246 Katowice
5. Traf – Zakłady Wzajemne Sp. z o.o. (0000358998) ul. Kijowska 1, 03 – 738 Warszawa
6. TOTOLOTEK S.A. (KRS 0000027214) ul. Taneczna 18B, 02 – 829 Warszawa
7. LV BET Zakłady Bukmacherskie Sp. z o.o. (KRS 0000534588) ul. Wańkowicza 3, 40 – 384 Katowice
8. SUPERBET Zakłady Bukmacherskie Sp. z o.o. (KRS 0000666114) ul. 73 Pułku Piechoty 7a, 40-496 Katowice
9. TOTALBET ZAKŁADY BUKMACHERSKIE Sp. z o.o. (KRS 0000662497) ul. Jubilerska 10, 04-190 Warszawa
Spółka Totalbet jest własnością Zjednoczonych Przedsiębiorstw Rozrywkowych, które są kontrolowane przez Zbigniewa Benbenka – biznesmena który jest właścicielem m.in. radia Eska, radia Wawa, “SuperExpressu” czy “Muratora”. Od lat działa także na rynku hazardowym: prowadził kasyna.
Zbigniew Jan Benbenek (ur. 11 maja 1949 ) – polski biznesmen branży medialnej i hazardowej, multimilioner. Szef wielomediowego holdingu kilkudziesięciu firm o nazwie Zjednoczone Przedsiębiorstwa Rozrywkowe (od 2014 pod nazwą Grupa ZPR Media[2]). Właściciel 5 rozgłośni radiowych, m.in. Radia Eska – największej sieci stacji radiowych w Polsce, dziennika „Super Express” oraz siedmiu stacji telewizyjnych (Nowa TV, Fokus TV, Eska TV Extra, Eska TV, Polo TV, VOX Music TV oraz Hip Hop TV). – źródło: wikipedia.org
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).