Silesion.PL

serwis informacyjny

Robert Lewandowski w najnowszej kampanii T-Mobile

Po zeszłotygodniowym dołączeniu Roberta Lewandowskiego do zespołu T-Mobile w roli ambasadora kapitan Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej oraz napastnik Bayernu Monachium debiutuje w najnowszej kampanii operatora o sieci 5G. Motywem przewodnim spotów z udziałem sportowca jest jakość, która pozostaje kluczowa zarówno dla T-Mobile, jak i dla Roberta Lewandowskiego. Kampanię z udziałem piłkarza można oglądać w telewizji, internecie, mediach społecznościowych oraz nośnikach stacjonarnych już od piątku, 21 sierpnia.

frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen>

To nonsens, że przez słaby Internet nie możesz zrobić frajdy bliskim! Zawłaszcza, gdy spotkasz Roberta Lewandowskiego! Za to w T-Mobile możesz cieszyć się najlepszą siecią! Już dziś dołącz do największej sieci 5G w Polsce!

W najnowszej odsłonie kampanii „Bez nonsensów” T-Mobile po raz kolejny przedstawia niedogodności, z jakimi zmagają się klienci korzystający z usług telekomunikacyjnych – tym razem niską jakością internetu mobilnego. W spocie operatora Robert Lewandowski spotyka na stadionie jednego z pracowników obiektu, który prosi piłkarza o drobną przysługę – przywitanie się z synem mężczyzny przez telefon. Transmisja wideo jednak urywa się, uniemożliwiając sportowcowi pomachanie chłopcu i przeprowadzenie krótkiej pogawędki.

W spocie z udziałem Roberta Lewandowskiego widzowie mogą przekonać się, jak istotna jest wysoka jakość połączeń i internetu w codziennych, spontanicznych sytuacjach oraz jakie możliwości w tym zakresie posiada sieć T-Mobile. Operator konsekwentnie inwestuje bowiem w rozwój i modernizację swojej infrastruktury i stworzył największą sieć 5G w Polsce.

W ramach kampanii powstały 30- i 45-sekundowe wersje spotu, które będą emitowane w kanałach telewizyjnych. Wariant 60-sekundowy odbiorcy będą mogli zobaczyć w internecie. Prócz obu tych kanałów, działania promocyjne będą prowadzone także w mediach społecznościowych oraz na nośnikach stacjonarnych.

Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T-Mobile wraz z agencją DDB Warszawa, za realizację działań w internecie odpowiada agencja VMLY&R, materiały BTL opracowała firma ARC Worldwide Polska. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.

Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).

Copyright Silesion.pl© Wszelkie prawa zastrzeżone. 2016-2024