Silesion.PL

serwis informacyjny

Hotel Radisson Blu w Krakowie po zmianach

Hotel Radisson Blu w Krakowie po zmianach – nowe wnętrza zaprojektował Iliard Architecture & Interior Design

Radisson Blu, położony w samym sercu Starego Miasta  w Krakowie, przeszedł metamorfozę. Strefy lobby i baru zostały odświeżone przez architektów Iliard – krakowskie biuro architektoniczne, specjalizujące się w projektowaniu hoteli w całej Europie.

Renowacja cieszącego się dużą popularnością hotelu Radisson Blu w Krakowie objęła części wspólne obiektu: lobby i bar, stanowiące strefę powitalną, z którą goście stykają się zaraz po wejściu do hotelu. W ramach prac odświeżone zostały istniejące części wystroju wnętrz, ale także zmienione zostały elementy zabudowy stolarskiej, wprowadzono nowe stoły, sofy, krzesła i pozostałe dekoracje.

Pracując przy renowacji hotelu Radisson Blu w Krakowie, staraliśmy się nadać wnętrzom lobby i baru nowy charakter – mówi Magdalena Kluba, lider zespołu w Dziale Projektowania Wnętrz w Iliard Architecture & Interior Design. Wprowadzenie nowoczesnych mebli pozwoliło połączyć elegancję z funkcjonalnością i całkowicie odmienić przestrzeń lobby i baru. Naszym celem było stworzenie znacznie bardziej przyjaznych i komfortowych części wspólnych, które doskonale sprawdzą się zarówno podczas spotkań biznesowych, jak i prywatnych, a także pozwolą zaprosić także okolicznych mieszkańców na choćby szybką kawę z przyjaciółką. Zastosowane wysokiej jakości materiały pozwoliły zapewnić wnętrzu klimat prawdziwego luksusu i trwałości. Postawiliśmy na stworzenie przytulnych wnętrz, co osiągnęliśmy poprzez kombinację kolorystyczną materiałów i tekstur, a także dobór ciepłych barw i miękkich tkanin.

Nowoczesny charakter wnętrzom nadają z kolei dodatki i meble łączące metal i szkło. Wykorzystano je między innymi jako elementy zabudowy, pozwalające odseparować poszczególne strefy wnętrza. Ich styl nawiązuje do uwielbianego w hotelowych wnętrzach art-deco i nadaje lekkości oraz przestrzenności, a zarazem dodaje wnętrzom charakteru. W zaprojektowanych przez Iliard strefach wymienione zostało również oświetlenie, co pozwoliło zapewnić komfortową atmosferę o każdej porze dnia i w nocy. We wnętrzach hotelu znalazły się eleganckie lampy wiszące, lampy podłogowe i stołowe, co znacząco wpłynęło na nastrój i funkcjonalność przestrzeni. Na ścianach znalazły się nowe grafiki, zaprojektowane na indywidualne zamówienie dla hotelu. Dzięki swojej oryginalnej stylistyce stały się nowym znakiem rozpoznawczym całego obiektu.

Renowacja hotelu, a zwłaszcza przestrzeni tak istotnych jak lobby i bar, to szansa na całkowitą transformację wizerunku i atmosfery miejsca – podkreśla Magdalena KlubaZmiana wyposażenia i dekoracji jest nie tylko kwestią estetyki, ale także funkcjonalności i komfortu dla gości i może przyczynić się do podniesienia jego popularności. Mamy nadzieję, że po renowacji części wspólnych goście docenią możliwości, jakie oferują lobby i bar.

Jak podkreśla Martina Maly-Gärtner, MRICS, Dyrektor operacyjny, członek zarządu UBM Development AG, spółki zarządzającej siecią realizacja Iliard doskonale wpisała się w cele sieci i już przynosi efekty:Efekt wizualny renowacji jest oszałamiający. Pozytywny odbiór zmian widzimy już po komentarzach gości i frekwencji podczas posiłków. Już teraz można zauważyć, że do baru przychodzi coraz więcej gości z zewnątrz. To już czwarty projekt, który realizowaliśmy z Iliardem w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Jesteśmy wdzięczni za współpracę i profesjonalizm zespołu. Efekt spełnił nasze oczekiwania, a do tego w pełni zamknął się w naszych założeniach finansowych. Uważamy te renowacje za wzorcowe rozwiązania dla wnętrz naszych obiektów i będziemy się tym kierować także w przyszłości. Naszym głównym celem jest zawsze poprawa doświadczeń gości w naszych hotelach. Decydując się na renowację lobby i baru, postawiliśmy sobie za cel zapewnienie przyjaznego pierwszego wrażenia gości i przytulną przestrzeń w lobby, a także wygodny bar, w którym można napić się kawy i coś przekąsić. 

Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Copyright Silesion.pl© Wszelkie prawa zastrzeżone. 2016-2024