Druga edycja loterii TOTALbet Kasomania! W puli aż 550 000 zł!
KASOmania 2.0
W poniedziałek ruszyła druga edycja loterii TOTALbet Kasomania, unikatowej promocji na rynku polskich bukmacherów. Gracze, którzy stawiają kupony, jednocześnie biorą udział w losowaniu bardzo atrakcyjnych nagród. W finale do wygrania jest 100 000 zł i Mercedes CLA. Łączna pula nagród to aż 550.000 zł! Loteria potrwa od 11 lutego do 31 maja.
Jak działa Kasomania 2.0? Wystarczy, że Gracz zapisze się do gry i postawi kupon bukmacherski za 10 zł, a weźmie udział w losowaniu. Wielokrotność tej kwoty to więcej losów i większa szansa na nagrodę. Zaletą Kasomanii jest to, że Klient może wygrać każdego dnia, nawet jeśli nie był świadomy, że odbywa się losowanie.
– Pierwsza edycja Kasomanii spełniła nasze oczekiwania, dlatego zdecydowaliśmy się mocniej zaangażować w ulepszoną edycję 2.0. Pula nagród wzrosła ponad dwukrotnie, zmieniliśmy też zasady, by trafiały w gusta Klientów grających za niskie i wysokie stawki. Przed nami prawie 4 miesiące codziennych emocji – komentuje dyrektor marketingu TOTALbet Adrian Furmańczyk.
Za każdy zakład o wartości 10 złotych gracz otrzyma SREBRNY LOS. Weźmie on udział w losowaniu nagród dziennych 10 x 25 zł, następnie będzie ważny w losowaniu nagród tygodniowych 3 x 1.000 zł, a także miesięcznych 2 x 3.000 zł i finałowych 2 x 10.000 zł!
Gracz, który postawi kupon za 250 zł otrzyma ZŁOTY LOS. Nagrody codzienne to 10 x 25 zł, tygodniowe 3 x 2000 zł, miesięczne 5000 zł, 10 000 zł, 15 000 zł i wreszcie finałowe 30 000 zł i 50 000 zł. Dodatkowo na szczęśliwca czeka nagroda główna – Mercedesa CLA!
Przewidziane są również specjalne nagrody z okazji Wielkanocy czy Dnia Kobiet, w których rozdane zostanie łącznie 8.200 zł. Każda z tych nagród to prawdziwa gotówka, którą bez dodatkowych warunków można wypłacić, lub przeznaczyć na dalszą grę.
Przypominamy – start loterii już w poniedziałek 11.02! Nie zapomnijcie się zapisać!
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).