Ćwierćfinały Ligi Mistrzów – kursy bukmachera
Manchester City zostanie zwycięzcą Ligi Mistrzów, w finale pokona FC Barcelonę, a królem strzelców zostanie Lionel Messi. Według analityków legalnego bukmachera TOTALbet jest to najbardziej prawdopodobny scenariusz na decydującą fazę Champions League. Co jeszcze znajduje się w ofercie? Oto zestawienie kursów.
Przed nami pierwsza runda meczów ćwierćfinałowych. We wtorek zagrają Liverpool – FC Porto i Tottenham – Manchester City. W środę Manchester United – FC Barcelona oraz Ajax Amsterdam – Juventus Turyn.
Bukmacherzy wyżej oceniają szanse gości. Kurs na City to 1.92, na Barcelonę 2.02 i na Juve 2.27. Wyłamuje się FC Porto, które jest skazywane na pożarcie na Anfield. Kurs na The Reds to 1.33, na Porto aż 11.00.
– Zachęcająco wygląda wysoki kurs na Juventus. Wszyscy pamiętamy, co Ajax zrobił z Realem, ale z Juve będzie im ciężko o awans. Jeśli zdrowy będzie Ronaldo, to mistrzowie Włoch dojdą do finału, gdzie moim zdaniem spotkają się z Liverpoolem. Choć nie przekreślam też szans Barcelony – uważa analityk sportowy TOTALbet Arkadiusz Ciołek.
Faworytem do końcowego triumfu jest jednak City (3.30), które wyprzedza Juventus (4.40), Barcelonę (4.45) i Liverpool (5.10). Najbardziej prawdopodobny skład finału to City – Barcelona (3.75), a najmniej Ajax – Porto (237.00). Zdaniem bukmacherów, po koronę króla strzelców powinien sięgnąć Messi (1.40), lub Ronaldo (9.40). Dopiero na piątym miejscu ocenia się szanse lidera klasyfikacji Dusana Tadica z Ajaksu (21.00).
***
TOTALbet Zakłady Bukmacherskie Sp. z o.o. to legalny polski bukmacher, utworzony w 2017 roku. Jest częścią holdingu Zjednoczonych Przedsiębiorstw Rozrywkowych, do którego należy także Grupa ZPR Media. Spółka TOTALbet Zakłady Bukmacherskie działa w oparciu o zezwolenie Ministerstwa Finansów z marca 2018 roku, oferując możliwość zawierania zakładów wzajemnych w Internecie. Ambasadorem marki jest Andrzej Twarowski, komentator nc+ i jeden z najpopularniejszych dziennikarzy sportowych w kraju.
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).