Conext 21 Ekstraklasa PRO: nowa piłka PKO Bank Polski Ekstraklasy
Ekstraklasa wspólnie z adidas prezentują Conext 21 Ekstraklasa PRO – nową piłkę PKO Bank Polski Ekstraklasy. Od startu rundy rewanżowej będą nią rozgrywane wszystkie mecze najwyższej klasy rozgrywkowej w Polsce.
Współpraca adidas i Ekstraklasy S.A. trwa od 2014 roku. W tym czasie na polskich boiskach kibice oglądali już siedem specjalnych modeli piłek kultowej marki, m.in.: Brazucę, Errejotę, Krasavę, Telstar czy Uniforię. Nowy, ósmy już model, bazuje na adidas Conext 21. Złożony jest z sześciu paneli, które tworzą wyjątkowy, dynamiczny wzór, nawiązując do jedności sześciu kontynentalnych federacji piłki nożnej. Bezszwowa konstrukcja i znak jakości FIFA Quality Pro stwarzają warunki do doskonałych osiągów na boisku.
– adidas to nasz sprawdzony i wieloletni partner. Piłki, które nam dostarcza, są na najwyższym światowym poziomie i nie inaczej jest tym razem. Ekstraklasa PRO zarówno wizualnie, jak i technicznie, całkowicie spełnia nasze oczekiwania i mamy nadzieję, że będzie ona niezmiennie cieszyć wszystkich kibiców i miłośników piłki nożnej – powiedział Marcin Mikucki, Dyrektor Departamentu Komunikacji, Marketingu i Sprzedaży Ekstraklasy S.A.
Nową adidas Ekstraklasa PRO począwszy od najbliższej, szesnastej kolejki, będą rozgrywane wszystkie mecze PKO Bank Polski Ekstraklasy w 2021 roku. Tym samym modelem grają także piłkarze najlepszych drużyn na świecie podczas Klubowych Mistrzostw Świata FIFA rozgrywanych w Katarze.
– Najnowszy topowy produkt marki adidas trafia do wszystkich klubów najwyższej polskiej klasy rozgrywkowej. Jestem przekonany, że zrobią z niej dobry użytek, a kibice zobaczą wiele bramek i pięknych akcji. Jesteśmy dumni, bo współpraca z Ekstraklasą jest dla marki adidas jednym z kluczowych partnerstw – powiedział Krzysztof Łuczakowski, Director Sports Marketing Europe East w adidas.
Nowa piłka jest dostępna w trzech wariantach: profesjonalna piłka meczowa Ekstraklasa PRO, piłka treningowa Ekstraklasa TRN oraz kolekcjonerska piłka mini Ekstraklasa MIN – również dla najmłodszych fanów. Wszystkie są dostępne w wybranych sklepach sportowych w całej Polsce.
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).