Wymyśl lepszą cieszynkę od Krzysztofa Piątka i jedź na camp do Monachium
Chodzi o to, by odkrywać świat poprzez futbol. Allianz zaprasza młodzież z całego świata do Monachium i przez pięć dni organizuje im zajęcia z trenerami, dietetykami, psychologami i piłkarzami Bayernu. W tym roku z Polski na camp pojedzie dwoje reprezentantów. Mogą to być dziewczynki i chłopcy.
– Pamiętam, słowa naszej opiekunki, że robią te obozy co roku i nikt nie chce z nich wracać. Pomyślałem sobie, że już to parę razy słyszałem choćby przed wycieczkami szkolnymi, a później fajnie wcale nie było i wszyscy chcieli do domu byle szybciej. Ale ona miała rację. Z Monachium faktycznie nie chciało się wyjeżdżać – mówi Łukasz Rytelewski, zwycięzca poprzedniej edycji. – Atmosfera była genialna. Jeden Belg, z którym się tam poznałem i trzymałem, ostatnio do mnie napisał czy się spotkamy, bo zamierza przyjechać do Polski. Takie znajomości przetrwały – dodaje.
Szukają młodych odkrywców
Allianz co roku zaprasza do Monachium kilkadziesiąt młodych miłośników futbolu ze wszystkich części świata i pomaga im stać się lepszymi zawodnikami. – Stawiamy na holistyczne przygotowanie młodych piłkarzy, bo wiemy, że na boisku liczy się nie tylko doskonała kondycja fizyczna, ale również świetne przygotowanie mentalne. Treningi to jedno, ale młodzież bierze też udział w panelach dyskusyjnych, z których dowiadują się jak radzić sobie z tremą, jak dbać o odpowiednią dietę i czym w istocie jest praca zespołowa. Przyda im się to na boisku, ale też w życiu codziennym – wyjaśnia Michał Podogrodzki, dyrektor marketingu i PR Allianz Polska.
– Takim największym przeżyciem było spotkanie z piłkarzami Bayernu, gdy przyszli do nas Muller, Boateng, Robben, Thiago i Tolisso. Byliśmy też na meczu na Allianz Arenie. Bayern kontra przyjaciele Schweinsteigera. Poza tym, codziennie rano treningi prowadzone przez trenerów akademii Bayernu, a wieczorami różne spotkania integracyjne, mające nauczyć nas pracy w grupie – opowiada Rytelewski.
Chodzi nie tylko o rozwój piłkarzy, ale również ich jako ludzi. W ubiegłym roku uczestnicy campu mieli spotkanie z astronautą Gerhardem Thiele, który mówił o potrzebie wzajemnego zaufania w zespole, z Valerią Cagniną, 17-letnią businesswomen, założycielką szkoły robotyki, która powiedziała jak przystosowywać się do zachodzących zmian. Zmieniła się też sama formuła i nazwa obozu, który organizowany jest od 2010 roku. Wcześniej jako Allianz Junior Football Camp, a od roku jako Allianz Explorer Camp – Football edition. Bo o odkrywanie tutaj chodzi. Talentów, nowych możliwości, innych kultur, ludzi, ale przede wszystkim siebie.- Wierzymy, że w stale zmieniającym się świecie konieczna była zmiana formuły projektu, aby był interesujący i jak najbardziej wartościowy dla nowych uczestników. To się udaje, bo w zeszłym roku o wyjazd na camp z Polski rywalizowało ponad 2 tys. fanów piłki nożnej – mówi Podogrodzki.
Pokaż jak się cieszysz i wygraj zaproszenie na camp w Monachium
W tym roku Polskę będzie reprezentowało dwoje uczestników. – Szukamy odkrywców w wieku 14-16 lat. Niezbędna jest komunikatywna znajomość angielskiego, miłość do piłki nożnej i otwartość na świat – podaje Marta Nowicka, rzecznik prasowy Allianz Polska.
Żeby wygrać zaproszenie na camp do Monachium należy nagrać smartfonem film z cieszynką i wrzucić go na Instagram lub TikTok i opisać je odpowiednimi hashtagami: #ExploreWithUs #AllianzExplorerCamp #KapitanowiePrzyszłości. Uczestnicy konkursu muszą też wypełnić formularz, który znajduje się na www.kapitanowie.pl.
Im kreatywniej, tym lepiej. W tym sezonie furorę zrobiła cieszynka Krzysztofa Piątka. Dwa pistolety stały się jego znakiem rozpoznawczym, które nawet Netflix wykorzystał w promocji swojego serialu. Napastnik Milanu wymyślił ją spontanicznie, po golu w Pucharze Włoch przeciwko Lecce. Kibicom się spodobała, więc Piątek powtórzył ją jeszcze 32 razy. – W cieszynce ważne jest to, żeby była oryginalna i kojarzyła się z danym piłkarzem. Wszyscy wiedzą jaką cieszynkę ma Cristiano Ronaldo, co wcześniej po golach pokazywał Gareth Bale. To wartość dodana dla zawodnika – mówił „Sport.pl” Marek Buklarewicz z agencji marketingowej „Arskom”.
Rekrutacja trwa od 1 do 14 lipca 2019 roku, a camp obędzie się w dniach 22-27 sierpnia 2019 roku w Monachium.
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).