SB Betting osiąga właściwe saldo detaliczne z forBET
Firma SB Betting odniosła wczesny sukces swojego samoobsługowego terminalu zakładów wzajemnych (SSBT) w Polsce, aby znaleźć odpowiednią równowagę między obstawianiem w kasynach a zakładami online.
W sierpniu dostawca oprogramowania dla zakładów sportowych na Malcie zakończył dziewięciomiesięczny rozwój, wydając nowy, podwójnie ekranowany system SSBT dla jednego z polskich klientów , dla forBET – jednego z sześciu licencjonowanych bukmacherów sportowych w kraju działającego zarówno w handlu detalicznym, jak i online. przestrzeń.
Dwufunkcyjny terminal, wyposażony w akceptory banknotów i monet, skaner kodów kreskowych i drukarkę termiczną, umożliwia klientom obstawianie zakładów na rynku przedmeczowym, na żywo i wirtualnym.
Górny ekran służy do wyświetlania transmisji na żywo – zarówno w prawdziwym, jak i wirtualnym sporcie, podczas gdy w dolnej części znajduje się ekran dotykowy, dzięki któremu klienci mogą monitorować najnowsze kursy i obstawiać zakłady.
Firma SB Betting wykorzystała ten projekt, aby zademonstrować chęć zwiększenia zysków detalicznych poprzez uwzględnienie kluczowych aspektów doświadczenia użytkownika w Internecie (UX), a według dyrektora operacyjnego Michała Głowackiego pozycję SSBT jako “produktu, który znajduje wspólną płaszczyznę między detalicznymi zakłady i gra online “.
Wynika to częściowo z tego, że sprzedaż detaliczna vs online dla postawionych zakładów została odwrócona w ciągu ostatnich 12 miesięcy, z 60-40 do 40-60. Dlatego niektóre inne pożądane komponenty online uwzględnione w nowym SSBT UX obejmują łatwość wpłaty i wypłaty, a także możliwość zapisania sesji – i wykorzystania zdeponowanych pieniędzy później.
“Pierwsze miesiące od uruchomienia SBBT były bardzo obiecujące” – powiedział Głowacki. “Futurystyczny design, w połączeniu z wieloma opcjami zakładów, w tym szerokim wyborem wirtualnych elementów, statystykami i transmisjami na żywo, sprawia, że jest to kompletny produkt bukmacherski.”
Głowacki przyznał, że w przeciwieństwie do klientów detalicznych w Polsce, często 50+, a nie tak wrażliwych na cenę, gracze SSBT – przeważnie poniżej 40 roku życia, prawdopodobnie porównują handel detaliczny z internetowym za pośrednictwem telefonu komórkowego.
Dlatego sensowne jest, aby SSBT dokładnie wytyczył szanse, jakie można znaleźć w Internecie, w tym przypadku z forBET, aby uniknąć stania się wewnętrznym konkurentem dla operatora.
Ta szczególna aranżacja jest interesująca, ponieważ forBET nie ma sklepów, w porównaniu do innych krajowych operatorów detalicznych Fortuna , Milenium , Star-Typ Sport (STS) , Totolotek i Etoto , z forBET zamiast skupiania swojej obecności na umieszczeniu tych SB Zakłady terminali w pubach i barach sportowych – strategia przyjęta przez Głowackiego jako “naturalny sposób na wołanie klientów do działania”.
To legalne rozmieszczenie terminali przyciągnęło wiele uwagi ze strony graczy automatów wrzutowych, którzy wcześniej byli ograniczeni do gier automatów należących do kontrolowanego przez rząd Totalizatora Sportowego .
Głowacki podsumował: “SSBT z SB Betting dało tej grupie okazję poczuć ducha i porównywalną radość z grania na zmonopolizowanych automatach.”
Interesujące będzie zaplanowanie postępów w SB Betting, a zwłaszcza jego partnerstwa z forBET, na trudnym rynku utrudnionym przez 12% podatek obrotowy od handlu detalicznego i gier hazardowych online, który w zeszłym roku doprowadził do serii wysokich wypłat, w tym William Hill , GVC i Pinnacle
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).