Silesion.PL

serwis informacyjny

“Piłka czy siłka” – wiosenna gra CH Forum Gliwice i cenne nagrody

Karty podarunkowe dla najlepszych w grze „Piłka czy siłka”. Na stronie forumgliwice.online ruszyła nowa wiosenna gra. Od 4 do 15 maja wystarczy wejść, zalogować się i ćwiczyć formę na lato oraz zbierać nagrody!

W ciągu 11 najbliższych dni okaże się, kto będzie najlepszy w ciskaniu piłek.

Od 4 do 15 maja każdy, kto zaloguje się na forumgliwice.online, może spróbować swoich sił w grze „Piłka czy siłka”.

Zasady są bardzo proste. Uczestnik ma do dyspozycji swoją armatkę. Za jej pomocą zbija toczące się po planszy piłki. Wyrzucane przez niego piłki mają łączyć się z tymi z planszy. Gdy obok siebie znajdą się co najmniej trzy piłki tego samego rodzaju, zostają one zniszczone. Gra zakończy się zwycięstwem, jeżeli znikną wszystkie piłki, a przegraną, jeżeli piłki dotrą do końca trasy. Gra podzielona jest na plansze o zróżnicowanym stopniu trudności. Zwycięstwo oznacza przejście do kolejnej planszy, aż do zaliczenia ostatniej z nich.

Za każde zbicie piłek przyznawane są uczestnikowi punkty. Liczba zebranych podczas rozgrywki punktów decyduje o miejscu w rankingu. Uczestnik otrzymuje więcej punktów, gdy uda mu się stworzyć układ, w którym po usunięciu piłek jednego rodzaju automatycznie zostaną również usunięte otaczające ją piłki. Wynikiem gry jest liczba punktów, jakie uczestnik zdobędzie na wszystkich poziomach.

– To fantastyczna forma zabawy. Wierzę, że w najbliższych dniach poznamy wielu wytrawnych graczy, którzy lubią się sprawdzać i kochają rywalizację – mówi Alicja Suchańska-Królica, menadżer ds. administracji i marketingu w CH FORUM.

Na uczestników gry czekają cenne nagrody w postaci kart podarunkowych forum Gliwice o wartości 300, 200, 100 i 50 zł.

A już 7 maja w CH Forum w Gliwicach, na scenie głównej będzie można dodatkowo wziąć udział w szybkiej rozgrywce z nagrodami!

Udział w grze jest bezpłatny i nie wymaga wcześniejszych zgłoszeń.

Logujcie się na forumgliwice.online i ciskajcie, ile wlezie!

Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).

5 1 Głosowanie
Ocena artykułu
Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Wbudowane informacje zwrotne
Zobacz wszystkie komentarze
0
Prosimy o komentarz.x