Niemiecki mistrz w piłce ręcznej THW Kiel wystapi w koszulkach z logo ORLEN
W nadchodzącym sezonie 2021/2022 mistrz niemieckiej ligi piłki ręcznej THW Kiel wystąpi z logotypem ORLEN na koszulkach. Na międzynarodowej scenie piłki ręcznej, Lidze Mistrzów EHF, będzie widoczne tylko logo ORLENU. ORLEN Deutschland GmbH należy do polskiej spółki dominującej PKN ORLEN SA Nowe logotypy wpisują się w międzynarodową strategię marki wiodącej grupy multienergetycznej z Polski w Europie Środkowo-Wschodniej.
THW Kiel i ORLEN Germany od dziewięciu lat grają wspólnie na parkiecie piłki ręcznej – ORLEN Germany, jako operator należącej do spółki ORLEN sieci paliw pod marką STAR., jest głównym sponsorem drużyny od 2016 roku. Do tej pory tylko logo STAR widniało na koszulkach zespołu z Kiel. Od nadchodzącego sezonu zastąpi je podwójne logo STAR i ORLENu na koszulkach Bundesligi oraz logo ORLEN na koszulkach Ligi Mistrzów.
Pierwszy oficjalny występ w nowej koszulce Bundesligi odbędzie się 4 września podczas PIXUM Super Cup w Düsseldorfie, a następnie odbędzie się 8 września w meczu otwarcia Bundesligi z HBW Balingen-Weilstetten. Tydzień później nowa koszulka Ligi Mistrzów EHF zostanie użyta po raz pierwszy przeciwko HC Meshkov Brest. “Zebry zadomowiły się w Kilonii i w Europie – podkreślają to nie tylko koszulki, ale także główny sponsor THW ORLEN Germany. STAR jest częścią międzynarodowej Grupy ORLEN, która podobnie jak THW Kiel zadomowiła się w Europie. Chcielibyśmy to dumnie pokazać na niemieckiej i międzynarodowej scenie piłki ręcznej” – mówi Waldemar Bogusch, Prezes Zarządu ORLEN Deutschland GmbH i marki stacji benzynowej STAR. – “Zdobycie w minionym sezonie mistrzostwa Niemiec i Ligi Mistrzów, zasługuje na nasz największy szacunek. To ważne, aby mieć u boku silnych partnerów, takich jak STAR i ORLEN. Trzymamy kciuki, aby nowe logo przyniosło THW tyle samo szczęścia w nadchodzącym sezonie i że będziemy mogli dalej świętować sukcesy ramię w ramię“.
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).