Mamastudio dla nowej marki bukmacherskiej Betfan
Mamastudio jest autorem projektu identyfikacji i komunikacji wizualnej BETFAN, nowej marki na polskim rynku bukmacherskim. Agencja zaprojektowała również strony desktopową i mobilną, przez które BETFAN prowadzi swoją działalność. Bukmacher koncentruje się obecnie na działaniach w Internecie i zamierza zdobywać pozycję poprzez intensywną, nowoczesną komunikację w tym kanale oraz bogaty pakiet korzyści dla graczy. W ciągu 3-4 lat chce znaleźć się w gronie pięciu największych licencjonowanych firm bukmacherskich w Polsce.
– Nowoczesny design jest jednym z elementów, który wyróżnia nas na tle rynku. Wypracowana wspólnie z Mamastudio identyfikacja wizualna podkreśla kluczowe atrybuty naszej marki. Bazuje na przyjaznych, tożsamych z nią kolorach – zielonym symbolizującym nadzieję i żółtym, przywołującym radość, zabawę i optymizm. Jednocześnie ostre kształty zaznaczają dynamizm, który charakteryzuje wszystkie nasze działania – komentuje Jakub Świsłowski, który objął stanowisko dyrektora marketingu w BETFAN. Wcześniej związany był m.in. z Onetem, Agorą i PGNiG.
Po kierunkiem Jakuba Świsłowskiego BETFAN w ramach wewnętrznych struktur prowadzi komunikację marketingową, w tym działania w obszarze kreacji, content marketingu i social media. Zakupem mediów zajmuje się agencja Pure Play. Działania PR związane z wejściem BETFAN na rynek koordynuje agencja Practum Consulting.
BETFAN chce przyciągać graczy innowacyjnymi rozwiązaniami. Miesięcznie proponuje ponad 1,5 mln różnych zakładów. Obok możliwości obstawiania wyników sportowych, na żywo i esportowych, jako jedyny w Polsce oferuje szeroki zakres zakładów na rozrywkę, obejmujących tematy okołosportowe, a także z obszaru mediów, polityki, show-biznesu, ekonomii czy nawet pogody.
W BETFAN można obstawiać tak różnorodne i nietypowe wydarzenia, jak np. kto będzie kolejnym Jamesem Bondem po Danielu Craigu? Czy Mistrz Polski zagra w fazie grupowej piłkarskiej Ligi Mistrzów w sezonie 2019/2020? Jakie auto zostanie wybrane Europejskim Samochodem 2020 roku? Czy Donald Trump zrezygnuje z prezydentury podczas pierwszej kadencji? Kto zostanie gospodarzem zimowych igrzysk olimpijskich w 2026 roku? Jaka będzie temperatura w czerwcu 2019? Jaka organizacja jako pierwsza wyśle człowieka na Marsa? Kto będzie następcą papieża Franciszka? Jaka będzie frekwencja w najbliższych wyborach do Europarlamentu? Kto będzie władcą Siedmiu Królestw na koniec 8. sezonu „Gry o tron”? I wiele innych.
– Chcemy zmieniać postrzeganie zakładów bukmacherskich. Dlatego nie skupiamy się wyłącznie na wydarzeniach sportowych i ich wynikach, bacznie obserwujemy otoczenie i proponujemy naszym fanom zakłady odpowiadające różnorodnym zainteresowaniom. U nas można obstawić niemal wszystko. Aby nie tworzyć dodatkowych barier, bierzemy na siebie zapłatę podatku od gier, a każdy nowy gracz może skorzystać z najwyższego na rynku bonusu powitalnego o wartości 3 tys. – wyjaśnia Piotr Sienkiewicz, prezes zarządu BETFAN Sp. z o.o.
Zgodnie z hasłem przewodnim marki: „Nie grasz, nie wygrasz!”, chce tworzyć jak najlepsze warunki, by przyciągnąć na swoją platformę betfan.pl także osoby niekorzystające dotychczas z zakładów do obstawiania wybranych przez siebie zdarzeń. Autorskie i codzienne nowe treści, przyjazny system, przejrzysty i nowoczesny design oraz promocje i zachęty finansowe to dodatkowe czynniki mające budować przewagi konkurencyjne BETFAN na rynku. Wyróżnikiem tego bukmachera są też nowatorskie rozwiązania wykorzystywane w ramach obsługi kont użytkowników, które umożliwiają prostą rejestrację w technologii OCR oraz gwarantują szybkie wypłaty.
BETFAN wystartował jako dziesiąty podmiot na polskim rynku bukmacherskim online i już potwierdził swoją sprawność i skuteczność w działaniu – jest bukmacherem, który najszybciej uzyskał zezwolenie z Ministerstwa Finansów, a następnie w najkrótszym terminie uruchomił działalność – dokładnie w ciągu pół roku od uzyskania licencji. W ciągu 3-4 lat chce znaleźć się w TOP 5 legalnych bukmacherów w Polsce pod względem wielkości obrotów.
Źródło: Mamastudio
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).