Gry na żywo TVBET jako skuteczne narzędzie marketingowe dla legalnych bukmacherów
Współczesny sektor branży bukmacherskiej jest coraz bardziej konkurencyjny, ponieważ operatorzy szukają nowych sposobów na wyróżnienie się z tłumu i wyróżnienie się. TVBET może zapewnić rozwiązanie dzięki gamie „szybkich gier na żywo”, wykorzystujących format czasu rzeczywistego.
Od momentu powstania firmy w 2016 roku odnotowała szybki globalny wzrost i jest teraz dobrze znana na rynkach zachodnich, WNP, Ameryce Łacińskiej i Afryce, gdzie wielu operatorów już zintegrowało jej gry ze swoimi witrynami internetowymi, aplikacjami i spotami stacjonarnymi. Firma oferuje różnorodny wybór 11 wszechstronnych produktów, w tym Wheel of Fortune, PokerBet, War of Elements, 5Bet, Lucky6, 7Bet, Keno, JokerBet, 21Bet, 1Bet i BackgammonBet, a wszystkie produkty TVBET posiadają certyfikat GLI .
Wciągające tytuły TVBET mają na celu zachęcanie do dłuższego grania i zachęcanie do niego. Jego proste i interaktywne gry są łatwe do zrozumienia i odbywają się w czasie rzeczywistym, co zwiększa zaufanie konsumentów.
Oprócz tego zawartość firmy obejmuje ekscytującą gamę jackpotów i darmowych zakładów i jest dostępna w wersji internetowej, mobilnej i naziemnej.
Jednym z takich innowacyjnych tytułów jest PokerBet. Wykorzystując zasady pokera i prezentowane przez czarującego gospodarza, gracze proszeni są o przewidzenie, która ręka będzie najsilniejsza. Współczynnik współczynnika zależy od szans i jest dynamiczny przez całą sesję.
Dla bukmacherów gry TVBET mogą pomóc zrównoważyć sezonowość zawodów sportowych. Coraz większa liczba operatorów zakładów sportowych przekonała się na własnej skórze o różnicy, jaką gry na żywo zapewniły firmie w przychodach poza sezonem.
Partnerzy TVBET również korzystają ze wsparcia promocyjnego firmy, które jest zapewniane bez dodatkowych kosztów.
Dział analityki TVBET zauważył, że operatorzy, którzy używają jego narzędzi Jackpot, są o 27 procent bardziej popularni wśród graczy niż ci, którzy ani nie korzystają z systemu lojalnościowego, ani nie podejmują innych działań promocyjnych.
Dostawca B2B podał przykład firmy, która po rozpoczęciu współpracy z działem partnerskim TVBET zwiększyła miesięczną widownię aktywnych graczy z 1,5 do 2,2 mln, a liczba zakładów wzrosła o 45 proc.
Przy wyborze miejsca do gry wielu graczy zwraca również szczególną uwagę na nagrody oferowane przez daną platformę. Z tego powodu – wraz ze swoimi systemami bonusów i pięknym wyglądem – TVBET sugeruje, aby bukmacherzy szukali największego jackpota, na jaki mogą sobie pozwolić.
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).