Silesion.PL

serwis informacyjny

Double Pass: Zagłębie Lubin ocenione bardzo wysoko

Double Pass Zaglebie Lubin ocenione bardzo wysoko

Double Pass Zaglebie Lubin ocenione bardzo wysoko

W Akademii Piłkarskiej KGHM Zagłębia zakończył się audyt realizowany przez renomowaną, belgijską firmę Double Pass. Kilkumiesięczny proces, który przeprowadzany jest pod kątem optymalizacji rozwoju talentów, dostarczył nam wielu cennych informacji.

Akademia Piłkarska KGHM Zagłębia wraz z akademią Lecha Poznań w ostatnim czasie uczestniczyła w audycie firmy Double Pass, jako jedna z dwóch polskich akademii. Belgijska organizacja, która specjalizuje się między innymi w procesach doradczych, wysoko oceniła zarówno Miedziowych jak i szkółkę z Wielkopolski w skali końcowej.

Belgowie przez kilka miesięcy bacznie przyglądali się działaniom prowadzonym na co dzień w AP KGHM i w oparciu o obserwacje, optymalizowali proces strategii rozwoju talentów pod kątem infrastruktury Zagłębia Lubin oraz kadry szkoleniowej. Mimo trudności, jaką niewątpliwie była pandemia wirusa COVID-19 zwanego potocznie koronawirusem, audyt w akademii Zagłębia Lubin odbył się bez najmniejszych problemów. Standardowo, procedura zakłada fizyczną obecność przy badanym podmiocie, sytuacja epidemiologiczna zmusiła firmę Double Pass do przeprowadzenia audytu w większości zdalnie, na podstawie analizy danych oraz rozmów indywidualnych z pracownikami klubu i akademii. Jak podkreślają jednak osoby zaangażowane w badania, wszystko zostało zorganizowane na bardzo wysokim poziomie. To przekłada się także na obustronną chęć dalszej współpracy.

Jesteśmy po całym procesie audytu Double Pass, wypadł on pozytywnie dla naszej Akademii. Biorąc pod uwagę rzeczy, które zostały tam wyszczególnione, to na wielu płaszczyznach byliśmy na dobrym poziomie, w porównaniu z topowymi akademiami w Europie. Audyt pokazał nam także, gdzie mamy braki. Obiektywne spojrzenie z zewnątrz było tym, czego potrzebowaliśmy. Myślę, że bardzo pozytywnie możemy się zapatrywać na to, co uzyskaliśmy z audytu przeprowadzonego przez Double Pass.” – mówi obecny Dyrektor Akademii Piłkarskiej KGHM Zagłębia, Adam Buczek.

Belgijska firma dość skrupulatnie analizowała model szkoleniowy Zagłębia Lubin, a także zasoby ludzkie czy możliwości infrastrukturalne. Dodatkowo, na potrzeby wywiadu opracowała autorskie algorytmy, szyte na miarę akademii Zagłębia Lubin , dzięki którym informacja zwrotna jak i wytyczne na przyszłość były bardzo konkretne, co przyznaje pytany przez nas trener koordynator, Witold Lis.

Audyt firmy Double Pass wyszedł bardzo pozytywnie. Wiadomo, że niektóre wyniki powinny być dostępne tylko dla klubu, ale myślę, że śmiało możemy powiedzieć, że zostaliśmy ocenieni jako poziom międzynarodowy. Ten audyt przede wszystkim przedstawił nam pewne sektory i obszary działania naszej Akademii, których działanie możemy poprawić. Jest to bardzo fajny feedback oceniający i podsumowujący naszą pracę przez kogoś z zewnątrz. Wiemy w jakich obszarach szkoleniowych, działaniach i budowaniu jednostek treningowych czy samych strukturach Akademii mamy jeszcze możliwości rozwoju. Double Pass zaproponował nam pewną formę dalszej współpracy, rozważamy taką możliwość, ale na dalsze decyzje trzeba będzie poczekać.

Przeprowadzony kilkumiesięczny audyt potwierdził, że Akademia Piłkarska KGHM Zagłębia jest jedną z najlepszych w Polsce, a także swoimi osiągnięciami i potencjałem już dorównuje topowym, światowym klubom. Końcowy raport Double Pass pozwoli nam jeszcze efektywniej zarządzać i planować działaniami w Akademii. Z drugiej strony pokazał nam to, co według światowych standardów robimy dobrze oraz wskazał, jakie działania możemy wzmocnić, aby stawać się jeszcze lepszym. Niewątpliwe, monitorując procesy szkoleniowe, a także wydajność pracowników Zagłębia Lubin czy zawodników możemy wejść na jeszcze wyższy poziom i taki był zamysł tego projektu. Belgowie dali nam cenne wskazówki, którymi powinniśmy się kierować, aby wejść na szczyt piramidy szkoleniowej. A co za tym idzie, żeby w przyszłości Akademia Zagłębia Lubin, świętowała dalsze sukcesy na szczeblu międzynarodowym.

Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).

Copyright Silesion.pl© Wszelkie prawa zastrzeżone. 2016-2024