Betclic nowym sponsorem Lechii Gdańsk!
Tak jak zapowiadaliśmy kilka dni temu: zakłady bukmacherskie Betclic w nowym sezonie będą sponsorem Lechii Gdańsk. Logo bukmachera pojawi się m.in. na tyle koszulek pierwszego zespołu. Kod rejestracyjny w Betclic – LEGALNY500
– Jako Betclic chcemy współpracować wyłącznie z silnymi markami. Stąd decyzja o sponsorowaniu właśnie Lechii Gdańsk, klubu i marki o bardzo dużym potencjale zarówno sportowym, jak i marketingowym. Głęboko wierzymy, że współpraca ze zdobywcą Pucharu Polski pozwoli nam na realizację naszych celów marketingowych, a klub skorzysta na niej w wymiarze sportowym i organizacyjnym. W planach mamy również aktywizację kibiców Lechii, którzy są jej wielkim kapitałem – mówi Bartłomiej Płoskonka, country manager firmy Betclic w Polsce.
Umowa między Lechią, a Betclic zakłada kompleksową ekspozycję marki we wszystkich kanałach klubu.
Betclic jest w pełni legalnym bukmacherem na polskim rynku. Licencję na prowadzenie zakładów wzajemnych w sieci internetowej w Polsce otrzymał 26 września 2018 roku. Od tej chwili firma prowadziła intensywne prace nad produktem i jego dostosowaniem do wymagań i trendów panujących na polskim rynku. Od lipca działa już oficjalna aplikacja i strona internetowa na której Betclic oferuje swoim graczom bardzo korzystną, jedną z najwyższych w branży ofertą kursową. Dla graczy dostępnych jest wiele ciekawych promocji i produktów. Transmisje live w Betclic TV umożliwiają oglądanie najlepszych rozgrywek piłkarskich, tenisowych, koszykarskich, hokejowych, piłki ręcznej oraz siatkówki.
– To nie jest jedyny projekt sponsorski, który zaplanowaliśmy na nadchodzące lata. Kolejne umowy będą ogłaszane już wkrótce. Planujemy intensywne działania związane z promocją firmy w Polsce – dodał Bartłomiej Płoskonka.
– Myślę, że taka firma zainteresowała się nami dzięki naszej pracy. Cieszę się, że jako sztab szkoleniowy i piłkarze dołożyliśmy swoją cegiełkę do tego. Mam nadzieję, że razem sprawimy, że Lechia będzie jeszcze mocniejsza i będzie rosła w siłę – powiedział na piątkowej konferencji prasowej Stokowiec.
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).