Silesion.PL

serwis informacyjny

28. kolejka PHL. Sanoczanie zatrzymali GKS Tychy

TYCHY 04.11.2022 MECZ POLSKA HOKEJ LIGA SEZON 2022/23 --- POLISH ICE HOCKEY TOP LEAGUE : GKS TYCHY - MARMA CIARKO STS SANOK VILLE HEIKKINEN

Na lodowisku w Sanoku doszło do niespodzianki. Gospodarze pokonali tyszan, którzy przed tym starciem mieli dziewięć zwycięstw z rzędu. Mecz w Nowym Targu zakończył się dopiero w rzutach karnych, a Comarch Cracovia wygrała bez straty bramki.

W Sanoku miejscowi od pierwszych minut byli bardziej skuteczni. Pod bramką tyszan dobrze prezentował się Ville Heikkinen, który zdobył w tym spotkaniu dwie bramki. W 32. minucie Marma Ciarko STS prowadził 3:1. Ślązacy próbowali zmienić wynik spotkania, ale udało im się strzelić jeszcze jednego gola.

W Nowym Targu gospodarze postawili się liderowi rozgrywek. Po dwóch tercjach i dogrywce był remis 2:2. W karnych lepsza była Unia, bramki zdobyli Michael Cichy i Teddy Da Costa, a gracze Podhala nie potrafili pokonać bramkarza gości.

Cracovia nie miała żadnych problemów ze zdobyciem kolejnych trzech punktów. Podopieczni Rudolfa Rohacka pokonali Stalowe Pierniki 7:0, a swoje statystyki polepszyli m.in. Damian Kapica i Radosław Sawicki, który zaliczyli po dublecie.

We wtorek czeka kibiców 29. kolejka. Hitem będzie starcie obrońców tytułu z Katowic z liderem z Oświęcimia. Mecz rozpocznie się o godz. 18:30. O tej same porze wyjdą na taflę gracze Cracovii i Marmy Ciarko STS. Wcześniej, bo na godzinę 18 zaplanowane są starcia GKS Tychy – Zagłębie Sosnowiec i JKH GKS Jastrzębie – Podhale Nowy Targ. Mecze będą transmitowane na platformie www.polskihokej.tv.

28. kolejka PHL

  • Tauron Podhale Nowy Targ – Re-Plast Unia Oświęcim 2:3 w karnych (0:0, 2:2, 0:0, d. 0:0, k. 0:2)

Volrab 28, Wielkiewicz 48 – Krzemień 42, 45, Da Costa 65

  • Marma Ciarko STS Sanok – GKS Tychy 3:2 (1:0, 2:1, 1:1)

Heikkinen 9, 32, Harila 25 – Bagin 32, Ubowski 43

  • Comarch Cracovia – KH Energa Toruń 7:0 (3:0, 4:0, 0:0)

Kapica 8, 18, Arrak 19, Sawicki 22, 37, Gula 26, Rac 29,

Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).

5 1 Głosowanie
Ocena artykułu

Subskrybuj
Powiadom o

0 komentarzy
Wbudowane informacje zwrotne
Zobacz wszystkie komentarze
0
Prosimy o komentarz.x