Zenon Martyniuk i “Kevin sam w domu” hitami tegorocznych Świąt Bożego Narodzenia
Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że czasie tegorocznych Świąt Bożego Narodzenia najchętniej oglądaną stacją była TVP1. Najwięcej widzów zgromadziła druga część benefisu Zenona Martyniuka, którą śledziło 4,04 mln widzów. Drugie miejsce wśród hitów, z widownią na poziomie 3,76 mln osób, zajął „Kevin sam w domu” (najmniej od 2014 roku)
TYTUŁ | STACJA | DATA | WIDZÓW |
Zenek – Życie to są chwile | TVP 2 | 26 grudnia | 4 037 286 |
Kevin sam w domu | Polsat | 24 grudnia | 3 762 125 |
Rolnik szuka żony | TVP 1 | 25 grudnia | 2 934 678 |
Wiadomości | TVP 1 | 26 grudnia | 2 362 705 |
Fakty | TVN | 26 grudnia | 2 296 467 |
Wielkie kolędowanie z Polsatem | Polsat | 24 grudnia | 2 210 594 |
Koło Fortuny | TVP 2 | 26 grudnia | 2 154 527 |
Orędzie Arcybiskupa | TVP 1 | 24 grudnia | 2 091 799 |
Jaka to melodia | TVP 1 | 26 grudnia | 2 045 172 |
Teleexpress | TVP 1 | 25 grudnia | 2 023 951 |
25 i 26 grudnia tego roku Polacy przed telewizorami spędzili średnio 5 godzin 30 minut i 3 sekundy. Było to o 7 minut i 45 sekund krócej niż rok wcześniej, o 9 minut i 34 sekund krócej niż dwa lata temu, o 31 minut i 33 sekundy krócej niż trzy lata temu, o 14 minut i 24 sekundy krócej niż cztery lata temu i o 23 minuty i 15 sekund krócej niż pięć lat temu.
- 2019 – Kevin sam w domu – 3,76 mln widzów
- 2018 – Kevin sam w domu – 4,51 mln widzów
- 2017 – Kevin sam w Nowym Jorku – 4,40 mln
- 2016 – Kevin sam w domu – 4,33 mln widzów
- 2015 – Kevin sam w domu – 4,09 mln widzów
- 2014 – Kevin sam w domu – 3,34 mln widzów
Podczas świąt w 2018 roku, kultowy film „Kevin sam w domu” we wigilię śledziło średnio 4,51 mln widzów Polsatu. Druga lokata należała do specjalnego odcinka reality-show „Rolnik szuka żony”, który w Pierwszy Dzień Świąt śledziło 3,28 mln widzów. Na trzecim miejscu znalazł się jeszcze „Teleexpress”, który 26 grudnia w TVP1 wybrało 2,90 mln osób. Oczko niżej znalazły się Mistrzostwa Polski w skokach narciarskich, które obejrzało średnio 2,68 mln widzów.
W 2017 zdecydowanie najwięcej widzów w okresie od 24 do 26 grudnia zgromadził kultowy film „Kevin sam w Nowym Jorku”, który we wigilię śledziło średnio 4,40 mln widzów Polsatu. Druga lokata należała do specjalnego odcinka reality-show „Rolnik szuka żony”, który w Pierwszy Dzień Świąt śledziło 3,24 mln widzów. Na podium znalazł się jeszcze „Teleexpress”, który 26 grudnia w TVP1 wybrało 3,07 mln osób.
Najwięcej widzów w okresie od 24 do 26 grudnia 2016 roku. zgromadził kultowy film „Kevin sam w domu”, który w wigilię śledziło średnio 4,33 mln widzów Polsatu. Na podium znalazły się jeszcze serwisy informacyjne TVP1 nadane 26 grudnia – „Wiadomości” obejrzało 4,03 mln widzów, a „Teleexpress” wybrało 3,83 mln osób. Czwarta lokata należała do specjalnego odcinka reality-show „Rolnik szuka żony”, który w Pierwszy Dzień Świąt śledziło 3,37 mln widzów, a oczko niżej znalazł się drugi film w top 10 – „Listy do M.” (3,29 mln oglądających).
W 2015 roku najwięcej widzów zgromadził nadany w Polsacie “Kevin sam w domu”, który w wigilię śledziło średnio 4,09 mln widzów Polsatu. Kolejne najpopularniejsze pozycje świąteczne w telewizji to: Teleexpress 3 996 917, Wiadomości 3 894 677, Jaka to melodia? 3 541 619 i Rolnik szuka żony 3 483 637
Najwięcej widzów w Święta 2014 roku miały nadawane w TVP1 „Wiadomości”, który 26 grudnia br. obejrzało 4,79 mln widzów. Drugie miejsce zajął pokazany tego samego dnia po „Wiadomościach” serwis sportowy z widownią na poziomie 4,35 mln osób. Trzecie miejsce należało zaś też do emitowanego w TVP1 „Teleexpressu” (3,92 mln widzów). „Kevin san w domu” 24 grudnia w Polsacie obejrzało go średnio 3,34 mln osób
Źródło: wirtualnemedia.pl
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).