Zakłady na Nathan’s Hot Dog Eating Contest
Konkurs „Hot Dog Eating Contest ” Nathana to coroczna rywalizacja w jedzeniu amerykańskich hot dogów. Odbywa się co roku w Dzień Niepodległości USA 4 lipca, w oryginalnej i najbardziej znanej restauracji Nathan’s Famous Corporation na rogu Alei Surf and Stillwell na Coney Island , dzielnicy Brooklynu w Nowym Jorku .
Hot dog, hot dog, hot dog mniam mniam mniam.
Może ktoś z Was byłby w stanie spróbować się z najlepszymi w Światowym dniu Hot Doga?
Jeśli znacie kozaka, nie bójcie się go wskazać. Obstawiać legendarne Nathan’s Hot Dog Contest możecie w zakładach bukmacherskich Fortuna
Nie masz jeszcze konta w zakładach bukmacherskich efortuna.pl? Zarejestruj się klikając TUTAJ i odbierz darmowe 20 PLN w postaci freebeta
Zawody w jedzeniu hot dogów na czas: Nathan`s Famous Fourth of July International Hot-dog eating contest
Zwyciężczyni w konkurencji kobiet zje 39 lub więcej hot dogów – DZISIAJ 15:45
- Tak – kurs 1.90
- Nie – kurs 1.80
Zwycięży Joey Chestnut – DZISIAJ 16:00
- Tak – kurs 1.07
- Nie – kurs 7.75
Zwycięzca w konkurencji mężczyzn zje 73 lub więcej hot dogów – DZISIAJ 16:00
- Tak – kurs 1.75
- Nie – kurs 1.95
Zwycięży Miki Sudo – DZISIAJ 16:00
- Tak – kurs 1.07
- Nie – kurs 7.75
Major League Eating (MLE), usankcjonowała to wydarzenie w 1997 roku przez Międzynarodową Federację Jedzenia Konkurencyjnego (IFOCE). Konkurs zyskał uwagę opinii publicznej w ostatnich latach z powodu sławy Takeru Kobayashiego i Joey’a Chestnuta . Dotychczasowym mistrzem w tej konkurencji wśród mężczyzn jest Joey Chestnut, który zjadł 74 hot dogi w 2018 roku. Broniącą tytułu mistrzynią kobiet jest Miki Sudo, która zjadła 37 hot dogów w konkursie w 2018 roku.
Jak wyglądają zawody w jedzeniu hot-doga?
Zawodnicy stoją na podwyższeniu za długim stołem z napojami i słynnymi hot dogami Nathana w bułkach. Większość zawodników ma pod ręką wodę, ale inne rodzaje napojów też mogą zostać użyte. Przyprawy są dozwolone, ale zwykle nie są używane. Hot-dogi pozostawia się do ostygnięcia po grillowaniu, aby zapobiec możliwym oparzeniom w ustach. Zawodnik, który zje (i połknie) najwięcej hot dogów i bułek (HDB) w ciągu dziesięciu minut, zostaje ogłoszony zwycięzcą. Długość konkursu zmieniła się przez lata, wcześniej trwał 12 minut, w niektórych latach tylko trzy i pół minuty; a od 2008 r., 10 minut.
Nagrody w zawodach jedzenia hot-dogów
Zwycięzca konkursu mężczyzn otrzymuje pożądany międzynarodowy „bejewelled” musztardowo żółty pas. Pas ma „nieznany wiek i wartość” według współzałożyciela IFOCE George’a Shea i spoczywa w kraju jego właściciela. W 2011 r. Sonya Thomas wygrała inauguracyjną rywalizację kobiet i różowy pasek.
Przez lata przyznawano różne inne nagrody. Na przykład w 2004 r. Orbitz przekazał zwycięzcy pakiet turystyczny. Od 2007 r. Nagrody pieniężne zostały przyznane najlepszym zawodnikom.
Historia konkursu pożeraczy hot-dogów
Konkurs Nathan’s Hot Dog Eating Contest odbywał się w pierwotnej lokalizacji na Coney Island przez większość lat od około 1972 roku, zwykle w połączeniu z Dniem Niepodległości. Promotor Nathana, Mortimer Matz, twierdził, że 4 lipca 1916 r. Czterech imigrantów zorganizowało konkurs jedzenia hot dogów na stoisku Nathan’s Famous na Coney Island, aby rozstrzygnąć spór o to, kto był najbardziej patriotyczny. W 2010 r. promotor Mortimer „Morty” Matz przyznał się do sfabrykowania legendy o wydarzeniu z 1916 r.
Pod koniec lat 90. i na początku XXI wieku konkurencję zdominowali japońscy zawodnicy, zwłaszcza Takeru Kobayashi , który wygrał sześć kolejnych konkursów w latach 2001-2006. 4 lipca 2011 r. Sonya Thomas została mistrzynią pierwszego konkursu Nathana Hot Dog Eating dla kobiet. Wcześniej kobiety i mężczyźni rywalizowali ze sobą, z wyjątkiem jednego całkowicie kobiecego konkursu Memorial Day, który odbył się w 1975 roku. Konkurs przyciąga wielu widzów i ogólnoświatowe relacje prasowe. W 2007 r. Około 50 000 osób pojawiło się na uroczystości. Stacja sportowa ESPN 1 lipca 2014 roku ogłosiła, że przedłużyła umowę z Major League Eating i będzie konkurs bedzie transmitowany aż do 2024 roku
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).