Wystartowała nowa kampania Betclic – Sponsorujemy sportowe emocje
W czwartek 13 maja ruszyła nowa kampania wizerunkowa bukmachera Betclic. Koncepcja spotu, z udziałem raperów – Filipka i Kubańczyka, nawiązuje do bitwy freestylowej. Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Havas Engage. Kampania obejmuje spoty w telewizji, a także działania OOH, reklamy w komunikacji miejskiej, digital i social media.
Głównym celem, jaki przyświecał nam podczas pracy nad tą kampanią było pokazanie szerokiej publiczności innej twarzy bukmachera. Chcieliśmy się wybić ponad standardowe działania komunikacyjne charakterystyczne dla bukmacherów i uważamy, że ta kampania pozwoli nam na utorowanie nowej drogi, odmiennej od reszty branży. Celem ma być nie tylko zbudowanie większej rozpoznawalności Betclic, ale także dotarcie do nowej grupy docelowej, łącząc świat zakładów sportowych, hip-hopu i sportu. Mamy nadzieję, że będziemy dobrym towarzyszem kibiców podczas śledzenia najbardziej emocjonujących wydarzeń kolejnych miesięcy. – mówi Bartlomiej Płoskonka, Country Manager Poland
Zarówno Filipek, jak i Kubańczyk, którzy wzięli udział w przygotowaniu spotu, poza działalnością muzyczną są również zawodnikami mieszanych sztuk walki, zrzeszonymi w federacji FAME MMA, której oficjalnym sponsorem jest Betclic.
Największym kreatywnym wyzwaniem w tej kampanii, było balansowanie na cienkiej granicy między typową reklamową telewizyjną, a teledyskiem hip-hopowym. Chcieliśmy stworzyć spot, który nie będzie pastiszem rapu, a jego prawdziwą esencją. W tym celu, zarówno do tworzenia tekstu utworu, jak i muzyki, zaangażowaliśmy Filipka i Kubańczyka, twarze tej kampanii. Wypracowany wspólnie kawałek, idealnie oddaje ducha Betclica: emocje, adrenalinę i sportowe uniesienia. – mówi Magdalena Marek, Associate Creative Director współtwórczyni kampanii.
Po stronie Betclic za projekt odpowiada: Bartlomiej Płoskonka, Maciej Madey oraz Maciej Czupryna.
Po stronie agencji za projekt odpowiada zespół w składzie: zespół kreatywny: Magdalena Marek i Erwin Baranowski, Accounci: Bartek Radtke, Małgorzata Guryn, Agnieszka Siemaszko, a producentką była Agnieszka Wiewiórska.
Za produkcję spotu odpowiada dom produkcyjny Dynamo, a zakup mediów do kampanii Star Media
Betclic to czołowa europejska marka o zasięgu globalnym. Od lat jest liderem rynków we Francji i Portugalii, a od lipca 2019 roku jest dostępny także dla klientów w Polsce. Od początku swojej działalności w Polsce jest zaangażowany we wspieranie sportu. Sponsoruje czołowy zespół Ekstraklasy, drużynę Piasta Gliwice. Związał się również długoletnim kontraktem z PZPS, na mocy którego jest oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w siatkówce mężczyzn. Jest także oficjalnym sponsorem federacji mieszanych sztuk walk – FAME MMA oraz HYPE. W przeszłości sponsorował piłkarzy Lechii Gdańsk.
O Havas Creative Group
Grupa firm dysponujących szerokimi kompetencjami w zakresie komunikacji marketingowej i PR. W skład Havas Creative Group wchodzą agencja reklamowa Havas Warsaw, agencja Public Relations Havas PR Warsaw oraz agencja świadcząca usługi z zakresu marketingu bezpośredniego i aktywacji konsumenckich – Havas Engage. Kompetencje Havas Creative Group umożliwiają tworzenie i realizację kompleksowych, zintegrowanych kampanii
z wykorzystaniem wszelkich dostępnych dziś kanałów dotarcia do grup docelowych. Na czele Havas Creative Group od kwietnia 2018 roku stoi Dorota Mazur.
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).