Wisła z mocnym wsparciem ASTOR
Okres przygotowawczy pomiędzy sezonami to czas na poszukiwanie wzmocnień i stawianie na rozwój zespołu, również na poziomie biznesowym. W myśl tego założenia, mamy przyjemność ogłosić, że firma ASTOR, która już od wielu lat wspiera Białą Gwiazdę, zwiększyła swoje zaangażowanie i została Oficjalnym Sponsorem Wisły Kraków. W związku z tym na koszulkach Wiślaków pojawi się logo marki Kawasaki Robotics, której ASTOR jest wyłącznym dystrybutorem w Polsce, a od niedawna także w regionie Europy Centralnej i Wschodniej. Nowa umowa z krakowską firmą technologiczną obowiązywać będzie przez najbliższy sezon 2020/2021.
Firma ASTOR i Biała Gwiazda zacieśniają więzy, by razem zadbać o jeszcze efektywniejszy rozwój krakowskiego klubu i wspólnie pisać kolejne rozdziały długiej i pięknej historii Wisły Kraków.
Świat biznesu i sportu wiele łączy. Pasja i nieustannie podejmowany wysiłek ma na celu rozwój i sprostanie stawianym przez otoczenie coraz to nowszym wyzwaniom. Droga do budowania marki przyszłościowej, stabilnie i prężnie funkcjonującej, zarówno jeśli chodzi o działalność biznesową, jak i klub sportowy, nie zawsze jest prosta. Przynosi wiele cennych lekcji. Czasem przegranych. Ważne, aby umieć wyciągać wnioski i działać dalej. Z jeszcze większym zaangażowaniem i determinacją. ASTOR i Biała Gwiazda łączą siły, by uczyć się od siebie nawzajem najlepszych praktyk i ramię w ramię dążyć do realizacji ambitnie wyznaczonych celów.
Firma ASTOR w zbiorowej świadomości polskiego środowiska technologicznego istnieje od 1987 roku, kiedy to obecny prezes – Stefan Życzkowski – wraz z bratem Karolem zdecydował się na założenie rodzinnej firmy, mającej na celu pomoc we wprowadzaniu polskich firm produkcyjnych w świat nowych technologii. Z biegiem lat wyrosła ona na jednego z liderów wśród dostawców rozwiązań z zakresu automatyzacji, robotyzacji oraz cyfryzacji procesów produkcyjnych. Motorem napędowym i źródłem motywacji do nieustannego rozwoju przedsiębiorstwa, który w znaczący sposób wpływa także na kształtowanie się rozwoju całego sektora, czego potwierdzeniem jest zdobyty w 2009 roku prestiżowy tytuł „Tego, który zmienia polski przemysł”, jest chęć tworzenia najbardziej niezawodnych rozwiązań dla przemysłu.
Współpracująca z Białą Gwiazdą od wielu lat firma oferuje sprawdzone w praktyce konfiguracje systemów automatyki, informatyki i robotyki przemysłowej, dzieląc się wiedzą oraz zdobytym na przestrzeni lat doświadczeniem z klientami, będącymi przedstawicielami wielu różnorodnych branż, wśród których wymienić można branżę motoryzacyjną, obróbki metalu, produkcji mebli, produktów spożywczych, elektroniki, maszyn, branżę transportową czy farmaceutyczną. Zastosowanie robotów w przemyśle i produkcji w obecnych czasach staje się koniecznością, by zapewnić firmom rozwój, którego szybkie tempo jest dyktowane przez daną branżę, a co za tym idzie, podnoszenie konkurencyjności.
W 2007 roku firma ASTOR nawiązała współpracę z japońską marką Kawasaki Robotics, przejmując niedawno rolę organu zarządzającego jej strukturami w Europie Środkowej i Wschodniej (m.in. Estonia, Litwa, Łotwa, Czechy, Bułgaria czy Słowenia) i stając się jednocześnie centrum dystrybucyjnym robotów i osprzętu robotowego Kawasaki Robotics w tej części Starego Kontynentu. Krakowskie przedsiębiorstwo odpowiedzialne jest dodatkowo za działania związane z marketingiem produktowym i rozwiązaniowym japońskiego dostawcy robotów przemysłowych i systemów automatyki robotów.
Działalność firmy, u steru której stoi Prezes Stefan Życzkowski, wierny kibic Wisły Kraków od 1976 roku, nie ogranicza się tylko i wyłącznie do rynku krajowego, ale wykracza również poza granice Polski – produkty firmy ASTOR obecne są, m.in.: w Stanach Zjednoczonych, Arabii Saudyjskiej, Francji, Hiszpanii czy Niemczech, gdzie cieszą się dużą popularnością. Jest to wynikiem wysokiej jakości oraz innowacyjnych i odważnych rozwiązań wdrażanych przez markę. Ma to swoje potwierdzenie także w licznie zdobytych wyróżnieniach, wśród których figuruje tytuł „Lider Polskiego Biznesu 2015”, przyznawany przez Business Centre Club, czy amerykańska nagroda „Polish Industrial Automation Customer Value Leadership Award 2016”.
„W historii firmy ASTOR mamy kilka milowych kroków, dzięki którym nasz biznes przyspieszył. Tak było również 13 lat temu, kiedy zaczynaliśmy współpracę z Kawasaki Robotics. Dzięki naszym działaniom sprzedażowym i marketingowm wzmacniamy i rozwijamy tak markę Kawasaki Robotics, jak i potencjał robotyzacji w sensie postępu technologicznego. Nie byłoby to możliwe gdyby nie zaufanie, które i w biznesie, i w sporcie jest fundamentem nie tylko sukcesu, ale i wspólnych działań. Dzisiaj kolejny milowy krok w dziejach ASTOR. Dołączamy do grona Sponsorów Wisły Kraków, myślę, że w jej przełomowym momencie. To czas odbudowy i ambicja powrotu do dawnej świetności. Chcemy w tym procesie uczestniczyć i dołożyć swoją cegiełkę. Jestem przekonany, że wspólnymi siłami, na zasadach wygrana-wygrana, jesteśmy w stanie tego dokonać” – powiedział prezes ASTOR, Stefan Życzkowski.
„Cieszymy się, że dotychczasowa kooperacja z firmą ASTOR zostanie przeniesiona na jeszcze wyższy poziom, a logo Kawasaki Robotics – jednej z marek funkcjonujących pod szyldem Nowego Sponsora – znajdzie się na strojach meczowych pierwszej drużyny Wisły Kraków. Dziękując firmie ASTOR za otrzymane zaufanie, wierzymy, że wspólnie z jeszcze większą odwagą będziemy patrzeć w przyszłość i realizować postawione przed sobą cele sportowe, organizacyjne i biznesowe” – powiedział Prezes Wisły Kraków SA, Dawid Błaszczykowski.
Nowa umowa pomiędzy podmiotami stanowi wyraz satysfakcji z dotychczasowej współpracy, a zaangażowanie w życie Białej Gwiazdy, które wykazuje krakowska firma zostanie rozszerzone. Poza uzyskaniem tytułu Oficjalnego Sponsora Wisły Kraków, firma ASTOR nadal wynajmować będzie jeden ze Skyboxów dostępnych na wiślackim obiekcie, a jej logotyp prezentować się będzie na nośnikach reklamowych takich, jak m.in.: telebim stadionowy, telewizja stadionowa, czy telewizja Skybox.
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).