Westminster Polska sponsorem głównym hokejowej reprezentacji Polski
Grupa Westminster od lat jest sponsorem hokejowych reprezentacji Kanady i Niemiec, będąc znanym europejskim gigantem w branży nieruchomości. Teraz postanowiła skierować swoje spojrzenie na Polskę, stając się sponsorem głównym hokejowej reprezentacji tego kraju. Decyzja ta ma związek z sukcesem, jaki odniosła polska drużyna w ubiegłym roku, kiedy to zmierzyła się w finale mistrzostw świata z Kanadą i Niemcami.
Biało-Czerwoni, po 22 latach przerwy, wrócili do światowej elity hokeja na lodzie i w maju tego roku będą reprezentować Polskę na mistrzostwach świata elity w Czechach, gdzie zagrają wśród najlepszych drużyn globu.
Westminster Polska, przygotowując się do tego wydarzenia, zdecydowała się wesprzeć polskich kadrowiczów, stając się sponsorem głównym. W ramach umowy, firma zapewniła także reklamę na rękawach bluz hokejowych Polaków podczas mistrzostw świata, wykupując prawa do tego od agencji Infront na trzy lata.
Aby wesprzeć drużynę w przygotowaniach do najważniejszego turnieju od ponad dwóch dekad, Westminster Polska zapewniła także organizację ośmiu sparingów. W tych meczach zawodnicy wystąpią w nowych bluzach z logotypem Westminster Polska na froncie. Partnerstwo z tą renomowaną marką to znaczący krok dla polskiego hokeja, który cieszy się wsparciem znanego na europejskim rynku nieruchomości.
Warto również podkreślić, że podczas mistrzostw świata w Czechach, Polacy wystąpią w strojach przygotowanych przez markę Nike, która jest partnerem IIHF (Międzynarodowej Federacji Hokeja na Lodzie) i ubiera wszystkie drużyny w turnieju mistrzowskim. Ta współpraca pozwoli polskim hokeistom wystąpić na światowej scenie w profesjonalnych i nowoczesnych strojach.
Sprzedaż biletów na mecze kontrolne reprezentacji Polski została uruchomiona na portalu KupBilet.pl. Niskie ceny biletów, wynoszące 30 zł (normalne) i 15 zł (ulgowe), zachęcają do wsparcia drużyny narodowej i kibicowania jej podczas przygotowań do mistrzostw świata.
– Hokej jest jedną z czołowych dyscyplin, które wspieramy, promujemy i którymi się pasjonujemy. Od 2015 roku współpracujemy z reprezentacją Niemiec jako Sponsor Główny, jesteśmy również sponsorem reprezentacji Kanady na mistrzostwa świata. Teraz stawiamy na Polaków, licząc, że drużyna na stałe zadomowi się w elicie. Dostrzegamy rosnące zainteresowanie hokejem na lodzie w Polsce i jesteśmy pewni, że apogeum nastąpi w najbliższych miesiącach – podczas sparingów i turnieju mistrzowskiego. Wierzymy, że polska drużyna może sprawić niespodziankę i chcemy być częścią tego sukcesu – mówi Iwona Dziobek, Dyrektor Marketingu Westminster Polska.
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).