Silesion.PL

serwis informacyjny

W salonikach Kolportera kupisz bilety na mecze ekstraklasy!

Runda jesienna sezonu 2022/2023 w piłkarskiej PKO Ekstraklasie i Fortuna I lidze rozpocznie się w połowie lipca. Przypominamy, że w sieci saloników Kolportera już można nabywać bilety na mecze wybranych drużyn futbolowych.

Dzięki bezpośredniej współpracy Kolportera z klubami piłkarskimi w ofercie saloników znajdują się wejściówki na mecze „domowe”, czyli rozgrywane na stadionach gospodarzy. W punktach Kolportera kibice mogą kupić bilety na spotkania drużyn grających na najwyższym szczeblu rozgrywek – w PKO Ekstraklasie – Cracovii Kraków, Jagiellonii Białystok, Korony Kielce, Lechii Gdańsk, Śląska Wrocław i Wisły Płock. Fani trzech zespołów, grających w Fortuna I lidze – Arki Gdynia, Podbeskidzia Bielsko-Biała i Górnika Łęczna – również mogą nabyć wejściówki na mecze swoich drużyn.

Oferta biletów na imprezy sportowe została wprowadzona do sieci saloników Kolportera blisko 10 lat temu. Zaczynaliśmy od wejściówek na mecze Korony Kielce. W kolejnych latach współpracę rozszerzaliśmy na inne kluby, głównie piłkarskie, umożliwiając ich kibicom zakup biletów poza kasami przy stadionie czy w sklepie kibica. Aby zakupić bilet w saloniku, wymagane jest podanie imienia i nazwiska oraz numeru PESEL. Bilety na poszczególne mecze trafiają do sprzedaży na ok. 2 tygodnie przed wydarzeniem, więc wejściówki na mecze inaugurujące sezon jesienny są już dostępne – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera.

Ponadto klienci saloników mogą skorzystać z bogatej oferty wejściówek na różne wydarzenia sportowe, kulturalne i rekreacyjne.

W 2017 roku rozpoczęliśmy współpracę z platformą KupBilet.pl, która zajmuje się dystrybucją i produkcją biletów. Właśnie dzięki niej oferujemy naszym klientom bardzo szeroki wachlarz biletów na różne wydarzenia, nie tylko sportowe. W ofercie tego serwisu znajdują się wejściówki na różne koncerty i festiwale, wydarzenia sportowe i kulturalne, a także bilety wstępu na targi i do różnych obiektów kulturalnych i rekreacyjnych, np. ZOO – mówi Anna Sołkiewicz, starszy specjalista ds. produktu w Pionie Handlowym Kolportera. – Z naszych analiz wynika, że klienci saloników najchętniej kupują bilet na wydarzenia sportowe, a wśród nich najpopularniejsze są żużel i oczywiście piłka nożna. W sezonie zimowym dużym zainteresowaniem cieszą się wejściówki na skoki narciarskie. Z oferty pozasportowej najczęściej wybierane są wejściówki na występy kabaretów – zdradza Anna Sołkiewicz.

Kolporter jest największym dystrybutorem prasy w Polsce. Oferuje kompleksową obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe. Kolporter zarządza siecią saloników prasowych. Spółka zatrudnia w całym kraju blisko tysiąc osób.

Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).

5 1 Głosowanie
Ocena artykułu

Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Wbudowane informacje zwrotne
Zobacz wszystkie komentarze
0
Prosimy o komentarz.x