Silesion.PL

serwis informacyjny

Totolotek Twój stary-nowy bukmacher – wkrótce wielkie zmiany

Czas na zmiany w zakładach bukmacherskich Totolotek! Dziś, 27 czerwca 2019 pojawiła się zapowiedź graficzna.

Nowe logo z charakterystycznym dla grupy Gauselmann słońcem pojawi się już wkrótce w pierwszych punktach sprzedaży naziemnej, na stronie internetowej i w komunikacji marketingowej marki. Wszystkie punkty sprzedaży przejdą gruntowy remont. Zyskają na nowoczesności, w każdym znajdą się terminale bukmacherskie oraz całkowicie nowy wystrój i funkcjonalności systemu. Bukmacher planuje także otworzyć kilkadziesiąt punktów premium z podwyższonym standardem, gdzie w komfortowych warunkach będzie można obejrzeć najważniejsze wydarzenia sportowe na dużych ekranach.

W związku z rebrandingiem, który już się rozpoczął w punktach naziemnych chcielibyśmy zaprezentować Ci nowe logo z charakterystycznym dla grupy Gauselmann słońcem oraz przybliżyć kierunek zmian, których możesz oczekiwać w najbliższym czasie.

Kanał Online

  • Szybszy i bardziej intuicyjny system
  • Nowa strona odpowiadająca potrzebom graczy mobilnych
  • Oferta zakładów live rozszerzona do 40 tys. wydarzeń miesięcznie

Kanał Retail (punkty naziemne)

  • Kompleksowy remont punktów naziemnych
  • Najnowocześniejsze terminale do gry w każdym punkcie
  • Kilkadziesiąt punktów premium o podwyższonym standardzie, w których w komfortowych warunkach będzie można obejrzeć najważniejsze wydarzenia sportowe na dużych ekranach.

Dzięki zintegrowanemu kontu gracza sam zdecydujesz gdzie i kiedy wolisz grać, w internecie czy w punkcie, a może tu i tu.

„Skala operacji jakiej właśnie dokonujemy jest bezprecedensowa na polskim rynku zakładów wzajemnych. Jest to możliwe dzięki pozyskaniu inwestora, który dysponuje nowoczesną technologią i wierzy zarówno w rozwój kanału internetowego, jak i sieci retail. To dla marki Totolotek i każdego jej pracownika z osobna wielkie wyzwanie, którego finalnym celem minimum jest umocnienie się na podium największych marek bukmacherskich w kraju.” – mówił Adam Lamentowicz, Prezes Totolotek SA.

Ponadto rewolucja nastąpi także w kanałach internetowych bukmachera. Strona Totolotka działać będzie w nowej i nowoczesnej odsłonie , mocno ukierunkowanej na grę mobilną i zakłady live. System będzie znacznie szybszy i intuicyjny, a oferta zakładów live zostanie rozszerzona do poziomu ok. 40 tys. zdarzeń miesięcznie.

Przypominamy: Merkur Sportwetten GmbH przejął działającą od wielu lat na polskim rynku firmę bukmacherską, Totolotek SA. Dzięki akwizycji Totolotka, niemiecka firma wejdzie na polski rynek i tym samym rozszerzy swoją działalność w Europie.

– Zakłady bukmacherskie są niezwykle popularne w Polsce i dla wielu miłośników sportu są niezbędnym elementem dobrych rozgrywek. Przejęcie Totolotka jest ważną częścią naszej strategii rozwoju. Otwieramy się na Polskę i dzięki temu zdobywamy kolejny ważny rynek w Europie obok Niemiec, Austrii, Danii i Belgii – tłumaczy Niko Steinkrauß, CEO w Merkur Sportwetten.

Totolotek ma ugruntowaną pozycję na polskim rynku zakładów sportowych od ponad 27 lat i jest jedną z trzech największych firm bukmacherskich w Polsce. Oferuje szeroką ofertę zakładów zarówno w punktach naziemnych, których ma ponad 260 jak i online za pośrednictwem strony internetowej oraz aplikacji mobilnej. Totolotek zatrudnia obecnie 560 pracowników.

– Bardzo cieszymy się, że pozyskaliśmy tak silnego, strategicznego partnera jakim jest Merkur Sportwetten należący do Grupy Gauselmann. Doświadczenie, zaplecze finansowe oraz innowacyjne rozwiązania sprzedaży produktów w punktach naziemnych oraz kanałach online, w tym mobilnym stosowane przez naszego nowego partnera na pewno wpłyną na rozwój Totolotka – dodaje Adam Lamentowicz, prezes zakładów bukmacherskich Totolotek.

Merkur Sportwetten GmbH jako spółka córka grupy Gauselmann z siedzibą w Espelkamp w Niemczech odpowiada za zakłady sportowe oferowane przez koncern zarówno na rynku wewnętrznym jak i międzynarodowym. W ramach Merkur Sportwettten działają takie marki jak XTiP w NiemczechCashpoint w Austrii oraz Danii, a także Betcenter w Belgii. Merkur Sportwetten przejmuje Totolotka od greckiej grupy Intralot, dostawcy zintegrowanych systemów loteryjnych, transakcyjnych i zarządzania zakładami sportowymi, gier dla licencjonowanych organizatorów zakładów wzajemnych i loterii na całym świecie.

– Zgodnie ze strategią Intralotu polegającą na wycofywaniu się z rynków niezwiązanych z kluczową działalnością i koncentrowaniu się na strategicznych rynkach takich jak USA, jesteśmy bardzo zadowoleni, że możemy zapewnić dalszy rozwój marki Totolotek w ramach silnej Grupy Gauselmann i jej gałęzi skoncentrowanej stricte na zakładach sportowych na rynku europejskim. W mojej opinii ta transakcja jest korzystna dla wszystkich zaangażowanych stron – Grupy Gauslemann, Totolotka oraz Intralotu. Nie ukrywam, że ten aspekt był dla nas kluczowy przy podejmowaniu decyzji o dokonaniu transakcji – wyjaśnia Andreas Chryssos, dyrektor finansowy w Grupie Intralot, podsumowując przejęcie Totolotka przez Merkur Sportwetten.

  • O Grupie Gauselmann

Grupa Gauselmann została założona w 1957 i ma swoją siedzibę w Espelkamp w Niemczech. Jest to firma rodzinna działająca na całym świecie w sektorze rozrywki. Poza opracowywaniem, produkcją i promocją automatów do gier i systemów zarządzania pieniędzmi, grupa zarządza znaną siecią salonów gier MERKUR Casino, a także działa w obszarze zakładów sportowych, gier online i kasyn. Grupa Gauselmann zatrudnia 13 300 pracowników na całym świecie i osiągnęła obroty w wysokości ponad 3,5 mld euro w roku finansowym 2018.

Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).

Copyright Silesion.pl© Wszelkie prawa zastrzeżone. 2016-2024