Totolotek sponsorem tytularnym Biznes Ligi!
Zakłady bukmacherskie Totolotek zostały sponsorem tytularnym Biznes Ligi
Biznes Liga jest organizatorem elitarnych, amatorskich rozgrywek piłkarskich i siatkarskich dla firmy. Już od 21 sezonów prowadzone są w Krakowie rozgrywki ligowe dla firm, w których obecnie bierze udział 140 zespołów reprezentujących największe krakowskie firmy. Rozgrywki Totolotek Biznes Ligi są największymi tego typu zmaganiami w Polsce, z roku na rok przyciągają coraz więcej uczestników. W ramach umowy przez najbliższe dwa sezony rozgrywki będą nosić nazwę Totolotek Biznes Liga.
Totolotek od lat angażuje się w rozwój polskiego sportu. Do tej pory działalność sponsoringowa opierała się głównie na rozgrywkach zawodowych. Tym razem współpraca została zawiązana z elitarną ligą piłkarzy oraz siatkarzy amatorskich.
– Sponsoring tytularny Biznes Ligi doskonale wpisuje się w realizację strategii naszej firmy, która zakłada wspieranie polskiego sportu, również amatorskiego. Mamy nadzieję, że nasza współpraca będzie czasem rozwoju i zwiększenia atrakcyjności tych rozgrywek. Uczestnicy oraz fani Biznes Ligi, których już teraz jest kilka tysięcy, mogą liczyć na ciekawe akcje sponsoringowe z naszej strony – powiedział Mariusz Rzeczkowski, dyrektor marketingu w Totolotku.
Biznes Liga wystartowała w Krakowie w 2008 roku i od 20 sezonów z powodzeniem prowadzi rozgrywki ligowe dla firm, w których obecnie udział bierze 140 zespołów, reprezentujących największe przedsiębiorstwa. Zmagania są skierowane do amatorów, ale w bardzo profesjonalnej oprawie: medialnej, logistycznej i organizacyjnej. Galę finałową Biznes Ligi co roku swoją obecnością uświetniają znani piłkarze, byli reprezentacji Polski: Maciej Żurawski, Tomasz Frankowski, Jerzy Dudek, Kamil Kosowski, Tomasz Rząsa, Kazimierz Węgrzyn i ostatnio Sebastian Mila.
– Od przyszłego sezonu, który startuje już w listopadzie, rozgrywki Biznes Ligi jako pierwsze zyskają sponsora tytularnego, którym będzie Totolotek. Cieszymy się ogromnie na samą myśl o tej współpracy i płynących z niej korzyści dla naszych uczestników. Oprócz tego, pojawimy się w kolejnym miejscu na mapie Polski. Zawitamy do Poznania, gdzie rywalizować będą mogły kolejne firmowe teamy. Dla nas to duża nobilitacja, a zarazem mobilizacja do jeszcze cięższej pracy – powiedział Marcin Kluska, właściciel Biznes Ligi.
Totolotek SA to jeden z najdłużej działających w Polsce legalny operator zakładów wzajemnych, z przeszło 20-letnią tradycją i siecią ponad 260 punktów przyjmowania zakładów w największych miastach. Biznes Liga dołącza tym samym do pokaźnego grona drużyn oraz rozgrywek wspieranych przez Totolotka : Lechii Gdańsk, PGE Skry Bełchatów, koszykarskiej Legii Warszawa, PZPN Pucharu Polski oraz KTS Weszło.
Od 2008 roku Biznes Liga zajmuje się ogranizacją rozgrywek sportowych dla pracowników firm z Krakowa i okolic. W pierwszym sezonie w dwóch grupach rywalizowało 14 piłkarskich zespołów. W raz z kolejnymi edycjami Biznes Liga rozgrywki cieszyły się coraz to większym zainteresowaniem. Teraz możemy pochwalić się aż 140 zespołami, grającymi na różnych poziomach. Po pięciu latach działalnośći rozszerzono ofertę i wystartowano z projektem ,,Siatkarska Biznes Liga”. Aktualnie zrzesza ona 20 zespołów firmowych, rywalizujących w dwóch ligach.
Rozgrywki odbywają się w systemie jesień-zima oraz wiosna-lato, a arenami zmagań są najnowocześniejsze obiekty sportowe w Krakowie Fame Sport oraz Com-Com Zone Kraków-Nowa Huta, z pełnym zapleczem sanitarnym, a w sezonie zimowym pod zadanieszeniem pneumatycznym. W 2018 rozgrywki zyskały sponsora tytularnego – Totolotek Bukmacher.
W swojej już prawie dziesięcioletniej historii Biznes Liga zorganizowano wiele imprez sportowych, m.in. eliminiacje Mistrzostw Polski Pracowników Media Markt i Saturna. Z naszych usług skorzystały także takie firmy, jak: LG Polska, Can-Pack, Castrol, mBank, Luxoft, TESCO, Continental czy Raiffeisen Polbank. Co roku jesteśmy współorganizatorami Charytatywnego Turnieju o Puchar Prezesa Tesco Polska, a także zmagań piłkarskich “Prawnicy Chorym Dzieciom”.
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).