Tomasz Ćwiąkała ambasadorem marki Betclic
Tomasz Ćwiąkała, dziennikarz, komentator sportowy oraz youtuber, autor wielu formatów poświęconych piłce nożnej dołączył do szerokiego grona ambasadorów marki Betclic. Ekspert świata futbolu związał się z marką dwuletnią umową.
Ćwiąkała to jedna z najbardziej rozpoznawalnych i aktywnych postaci w polskim świecie piłki nożnej, której programy można znaleźć w każdym kluczowym medium. Jest autorem wielu wywiadów, ekspertem w obszarze futbolu z Półwyspu Iberyjskiego oraz twórcą internetowym, który na swoich kanałach zgromadził setki tysięcy fanów zainteresowanych tym, co dzieje się na boisku, ale także poza nim.
– Tomek dostarcza fanom piłki nożnej jakościowe treści. Od vlogowych komentarzy na gorąco przez wywiady z piłkarzami po humorystyczne video – jego content jest bardzo zróżnicowany.Wykorzystując piłkarski żargon, można go nazwać „dziennikarzem kompletnym” choć patrząc na szeroki zakres działalności, bardziej pasowałoby „twórca kompletny”. Transfer jednego z najmocniejszych obecnie nazwisk w polskim, piłkarskim świecie po raz kolejny pokazuje obrany przez nas kurs i umocnienie się na pozycji lidera rynku, również pod kątem działań marketingowych. Bardzo cieszymy się na tę współpracę i wierzymy, że wkrótce wspólnie oddamy w ręce fanów futbolu kilka interesujących projektów. – powiedział Bartek Płoskonka, Country Manager Betclic Polska.
– Wejście w rolę ambasadora marki Betclic przez Tomasza Ćwiąkałę to szansa na udział w projekcie, który łączy sport, emocje i nowoczesne podejście do rozrywki. A taka wielowymiarowość z punktu widzenia agencji, ambasadora i bukmachera to zawsze okazja na uczestniczenie w wyjątkowych akcjach. Z perspektywy Arskomu ta współpraca to nie tylko symbol zaufania do Tomka, jego osiągnięć i wiedzy, ale też okazja do budowania wspólnych historii, które będą elektryzować fanów – mam nadzieję – nie tylko piłkarskich. W Betclic bardzo szanuję świeże spojrzenie na sportowy świat i odwagę w działaniu, która w czasie coraz trudniejszego utrzymania uwagi widza i zaangażowania, nabiera ważniejszej wagi niż kiedykolwiek. – Kamil Lewandowski, Product Director w agencji Arskom.
W ramach współpracy ambasadorskiej Tomasz Ćwiąkała będzie obecny na kanałach Betclic Polska jako twórca własnych formatów, a także jako gość w programach, które są już dobrze znane widzom kanałów. Betclic z kolei będzie widoczny na kanałach Tomasza Ćwiąkały w formie brandingu jego konta YouTube, a także lokowań dostępnych w social mediach.
– Jeśli chodzi o tworzenie contentu internetowego, programów, wywiadów, live’ów czy innych form, Betclic jest dla mnie najbardziej kreatywną marką wśród firm bukmacherskich. Tym bardziej cieszę się, że mogę dołączyć do niej jako ambasador. Wierzę, że uda nam się wspólnie tworzyć jakościowe treści, które zainteresują coraz bardziej wymagającego widza. Oczywiście motywem przewodnim naszych działań będzie futbol, ale mamy w planach wypłynięcie na szersze wody, nie tylko sportowe. Póki co nie mogę niczego zdradzić, ale zachęcam do śledzenia kanałów Betclic Polska, bo będzie się działo. – Tomasz Ćwiąkała (Canal+Sport).
Tomasz Ćwiąkała dołączył do grona innych ambasadorów Betclic, dobrze znanych przez fanów sportu, czyli Michała Pola, Zwykłego Kibica, Footrolla, Karoliny Kowalkiewicz czy Mateusza Gamrota oraz twarzy elektronicznej rozrywki i gamingu m.in. Lacha, Parisa Platynova czy Piotra “Izaka” Skowyrskiego.
Betclic to legalny bukmacher i czołowa europejska marka o zasięgu globalnym. Od lat jest liderem rynków we Francji i Portugalii, a od lipca 2019 roku jest dostępny także dla klientów w Polsce. Od początku mocno angażuje się we wspieranie sportu. W 2024 roku został Sponsorem Tytularnym piłkarskich rozgrywek Betclic 1. Ligi, Betclic 2. Ligi i Betclic 3. Ligi, a rok wcześniej rozpoczął sponsoring występujących w Ekstraklasie Puszczy Niepołomice i Stali Mielec. Od 2023 roku jest Oficjalnym Partnerem Bukmacherskim organizacji UFC, a od 2020 roku sponsoruje federację sportów walki Fame MMA. Marka jest również Sponsorem Tytularnym międzynarodowej drużyny e-sportowej Betclic Apogee posiadającej sekcje EA SPORTS FC i Counter-Strike 2. Betclic w przeszłości wspierał także Lechię Gdańsk, Piast Gliwice, Ruch Chorzów, Wartę Poznań i reprezentację Polski w siatkówce. Betclic jest także sponsorem wydarzeń kulturalnych takich jak SBM FFestival, SnowFest Festival, Polish Lech Hip-Hop Festival czy Bitwa o Południe.
Jesteśmy na Google News. Dołącz do nas i śledź Silesion.pl codziennie. Obserwuj Silesion.pl!
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).