Stadion PGE Narodowy obchodzi 10. urodziny! [video]
PGE Narodowy, czyli jedna z najnowocześniejszych aren wielofunkcyjnych w Europie, świętuje w tym roku swoje 10. urodziny. Wspominamy momenty, które z nami dzieliliście przez ostatnią dekadę…
Z okazji 10. urodzin PGE Narodowego, operator stadionu zaplanował szereg atrakcji dla gości stadionu. Polacy wspólnie będą mogli celebrować 10. urodziny największej areny wielofunkcyjnej w kraju podczas dedykowanych wydarzeń zarówno o charakterze sportowym, jak i artystycznym. Przestrzenie stadionu zostały wzbogacone o dedykowane elementy, które przedstawiają historię obiektu oraz prezentują najważniejsze wydarzenia, które odbyły się na arenie w ciągu tej dekady. Będą one nową atrakcją dla wszystkich odwiedzających arenę.
– W ramach obchodów jubileuszu obiektu planujemy zorganizować dwa wydarzenia – sportowe oraz artystyczne, podczas których wspólnie będziemy mogli celebrować 10. urodziny PGE Narodowego, jednego z symboli naszego kraju. Mam nadzieję, że już wkrótce będę mógł podać ich daty. Jeżeli tylko sytuacja epidemiczna w kraju na to pozwoli, w 2022 roku na płycie PGE Narodowego wystąpią również największe gwiazdy światowego formatu: Guns N’ Roses, Iron Maiden, Coldplay czy Andrea Bocelli. W maju wszyscy fani czarnego sportu znów będą mogli oglądać zmagania sportowców w ramach indywidualnych mistrzostw świata na żużlu. W czerwcu reprezentacja Polski powróci do swojego domu. Biało-Czerwoni zmierzą się z reprezentacją Belgii w ramach rozgrywek Ligi Narodów – poinformował Włodzimierz Dola.
– Z okazji jubileuszu 10-lecia areny stworzyliśmy również okazjonalny logotyp, który podkreśla najważniejsze przymioty PGE Narodowego: doświadczenie, jakość, innowacyjność i narodowy charakter – dodała Monika Borzdyńska.
PGE Narodowy to miejsce najważniejszych wydarzeń, spotkań i dialogu wyjątkowych ludzi. To właśnie fani oraz kibice budują atmosferę i historię tego obiektu. Ich emocje są niesamowite: radość, ekscytacja, euforia i z drugiej strony smutek, żal, gorycz porażki. PGE Narodowy łączy wszystkich Polaków i nie ma znaczenia, czy jednoczy ich podczas meczów piłki nożnej, koncertów czy wydarzeń biznesowych.
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).