Silesion.PL

serwis informacyjny

Śląsk Wrocław z nagrodą “Ekstra Kampania Promocyjna”

fot. Daniel Lorenc/slaskwroclaw.pl

#WROCŁAWIANIE nagrodzeni! Ekstraklasa ogłosiła zwycięzców konkursów klubowych za sezon 2021/22. Śląsk Wrocław zajął 1. miejsce w kategorii “Ekstra Kampania Promocyjna”. Doceniona została akcja #WROCŁAWIANIE Śląska Wrocław.

Konkurs prowadzony był w czterech kategoriach „EKSTRA Kampania Promocyjna”, „EKSTRA kreacja/EKSTRA inicjatywa Sponsorska”, „EKSTRA Akcja” i „EKSTRA Medialny Klub”. Jury – złożone było z osób reprezentujących Ekstraklasę, jej Partnerów biznesowych oraz ekspertów z dziedziny marketingu i sponsoringu – subiektywnie oceniało zgłoszenia, wybierając najlepsze, najciekawsze i najbardziej wartościowe. Suma ocen decydowała o miejscach w poszczególnych kategoriach.

W kategorii “EKSTRA Kampania Promocyjna” pierwsze miejsce i główną nagrodę zdobył Śląsk Wrocław z kampanią #WROCŁAWIANIE. Motywem przewodni akcji wywodzi się z głównego motywu domowej koszulki meczowej na sezon 2021/22, który przypominał plamy farby. Połączono motyw graffiti, jako nieodłącznego elementu sztuki ulicznej krajobrazu stolicy regionu oraz miast z fanclubami Śląska z hasłem “Wrocławianie”, znanym z kibicowskich pieśni niosących się po trybunach wrocławskiego stadionu. hasło oraz motywy graficzne były wykorzystywane przy okazji promocji klubu, meczów, wydarzeń okołopiłkarskich, kolekcji odzieży, gadżetów itd.

Kapania #WROCŁAWIANIE nie ograniczyła się jedynie do działań promocyjnych związanych z nową koszulką meczową (zaprezentowaną już podczas ostatniego meczu sezonu 2020/21), ale przez cały rok towarzyszyła klubowi w wielu działaniach medialnych, marketingowych, sprzedażowych itp. Ogromne graffiti z napisem “Wrocławianie” tuż przy stadionie Tarczyński Arena, kampania bilboardowa, specjalne video z udziałem wrocławian, branding w szatni pierwszej drużyny mężczyzn i kobiet (również na meczach wyjazdowych), sesje zdjęciowe, materiały drukowane (plakaty, karty), komunikacja w mediach społecznościowych, kolekcja odzieży, seria gadżetów, personalizowane koszulki z napisem “Wrocławianie“, “Oleśniczanie“, “Jaworzanie” itp, kalendarz na 2022 rok – wszystkie te działania spajało jedno hasło i motyw graficzny.

Dzięki kampanii kibice jeszcze mocniej mogli poczuć się częścią drużyny – bo “Wrocławianie” to zawodniczki, zawodnicy, kibice, pracownicy klubu, wszyscy, którym zależy na losach Śląska. Sprzedaż koszulki meczowej przebiła bardzo pozytywnie odbierany trykot moro z poprzedniego sezonu oraz frekwencja na meczach (piąty wynik w lidze mimo dopiero piętnastego miejsca w tabeli) mogą wskazywać na dobre oddziaływanie kampanii.

Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).

5 1 Głosowanie
Ocena artykułu

Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Wbudowane informacje zwrotne
Zobacz wszystkie komentarze
0
Prosimy o komentarz.x