Silesion.PL

serwis informacyjny

Serwis Premio Opmar wyposażony w czytnik Goodyear CheckPoint do monitoringu opon

Premio Opmar Pierwszym Serwisem Sieci W Polsce Wyposazonym W Czytnik Goodyear CheckPoint Do Monitoringu Opon I Pojazdow

Premio Opmar jako pierwszy serwis sieci Premio w Polsce wprowadził do swojej oferty innowacyjny czytnik najazdowy Goodyear CheckPoint, który umożliwia monitorowanie kluczowych parametrów opon oraz wagi pojazdów ciężarowych. CheckPoint pozwala wyeliminować czasochłonne kontrole ręczne i ryzyko ludzkich błędów, co oznacza realne korzyści operacyjne i ekonomiczne dla kilkuset flot obsługiwanych w skali roku przez Opmar.

Precyzyjna kontrola w kilka sekund

Goodyear CheckPoint to rozbudowany czytnik najazdowy w postaci zamontowanej na ziemi metalowej płyty, wyposażonej w zaawansowane kamery, lasery i czujniki. System odczytuje informacje o oponie oraz parametrach pojazdu, gdy ten przejeżdża nad płytą. Zebrane dane, wraz z precyzyjnym oznaczeniem ciężarówki, są natychmiast przesyłane do serwisu oraz menedżerów floty, umożliwiając im szybkie podejmowanie decyzji i planowanie działań konserwacyjnych.

Rozwiązanie Goodyear znacznie usprawnia czasochłonne dotychczas sprawdzanie ciśnienia w oponach i głębokości bieżnika, oferując zautomatyzowane monitoringi, które można przeprowadzić w zaledwie kilka sekund. System pozwala również na kontrolę obciążenia osi i całkowitej masy pojazdu, eliminując ryzyko kar finansowych z powodu przeciążenia samochodu ciężarowego. Posiadając pełen zakres informacji na temat stanu opon w pojazdach, menadżerowie flot mogą podejmować świadome decyzje, co przekłada się na większe bezpieczeństwo na drodze i oszczędności operacyjne.

Goodyear CheckPoint przynosi realne oszczędności czasu i pieniędzy. Dziesiątki czy setki pojazdów łatwiej jest kontrolować stosując rozwiązania informatyczne. Łatwiej zbudować przewagę konkurencyjną i zadbać o ekonomię swojego biznesu, co dotyczy zarówno obsługiwanych flot, jak i serwisów – powiedział Waldemar Jarosz, dyrektor dywizji opon ciężarowych Goodyear w regionie Europa Wschodnia-Północ. – Premio Opmar to nie tylko firma z dorobkiem, ale także z pasją do obsługi flot transportowych. Mamy nadzieję, że także inne serwisy dostrzegą korzyści płynące z wdrożenia CheckPoint – dodał Jarosz.

Należąca do Goodyear franczyzowa sieć Premio zrzesza już 160 serwisów w całej Polsce, położonych zarówno w dużych miastach, jak i w mniejszych miejscowościach. Doradcy serwisowi i mechanicy pracujący w serwisach Premio doskonalą swoje umiejętności z zakresu profesjonalnej obsługi klienta i serwisowania pojazdów na szkoleniach organizowanych cyklicznie w ramach Akademii Rozwoju Goodyear. Serwisy Premio oferują również szeroki wybór opon, które spełnią oczekiwania różnych grupy konsumentów.

Floty w centrum uwagi

Premio Opmar, mieszczący się przy ul. Serwisowej 1 w Łyskach k. Choroszczy, to serwis oponiarski z dużym doświadczeniem w branży usług serwisowych. To firma rodzinna zarządzana przez Marka Borowskiego i jego córkę. Serwis oferuje kompleksową obsługę m.in. w zakresie sprzedaży, wymiany i konserwacji opon dla szerokiego spektrum klientów, ale to obsługa flot stanowi rdzeń działalności Premio Opmar.

Jesteśmy dumni, że jako pierwszy serwis w Polsce wprowadziliśmy rozwiązanie Goodyear CheckPoint. To innowacja, która pozwoli nam podnieść poziom usług serwisowych jeszcze wyżej, wykluczając czasochłonne kontrole ręczne i ryzyko ludzkich błędów. To narzędzie oznacza realne korzyści operacyjne i ekonomiczne, zarówno dla naszego biznesu, jak i dla naszych klientów – powiedział Marek Borowski, właściciel Premio Opmar.

Premio Opmar obsługuje w skali roku kilkaset flot transportowych – lokalnych, krajowych, ale także międzynarodowych jako partner europejskiej sieci serwisowej Goodyear TruckForce. Strategiczne położenie placówki przy trasie S8, niedaleko Białegostoku, pozwala na szybki i wygodny dostęp do usług serwisowych. W razie nagłych awarii na trasie, Premio Opmar zapewnia obsługę mobilnego serwisu, dzięki czemu pojazd flotowy może szybciej wrócić do ruchu i dalszego wykonywania zadań.

Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).

Copyright Silesion.pl© Wszelkie prawa zastrzeżone. 2016-2024