Silesion.PL

serwis informacyjny

Robert Lewandowski ambasadorem G2A.COM.

Robert Lewandowski, dwukrotny zdobywca nagrody Piłkarza Roku FIFA, napastnik FC Barcelona i kapitan reprezentacji Polski, został ambasadorem G2A.COM – największego na świecie marketplace’u z cyfrową rozrywką1. Ta długoterminowa współpraca ma na celu połączenie światów sportu online i offline.

Lewandowski, uznawany za jednego z najlepszych piłkarzy swojego pokolenia, zdobywał tytuły zarówno z FC Barceloną, jak i Bayernem Monachium oraz Borussią Dortmund. Jego drużynowe i indywidualne sukcesy, a także profesjonalizm zarówno na boisku, jak i poza nim, przyciągają miliony fanów na całym świecie. Jego wartości, takie jak determinacja, pasja i konsekwencja, współgrają z etosem G2A.COM, co czyni go idealnym ambasadorem tej platformy.

G2A.COM, z 30 milionami użytkowników z 180 krajów, oferuje dostęp do ponad 75 tysięcy cyfrowych produktów. Współpraca z Lewandowskim, który sam jest zapalonym graczem, pomoże w realizacji misji demokratyzacji cyfrowej rozrywki, aby była dostępna dla wszystkich, niezależnie od miejsca zamieszkania, tożsamości czy wieku.

„Jesteśmy podekscytowani tą nową przygodą, którą rozpoczyna nawiązanie długoterminowej współpracy z Robertem Lewandowskim. Badania przeprowadzone wśród użytkowników i użytkowniczek G2A.COM wskazują, że gracze online lubią także klasyczny sport, więc aby wyjść naprzeciw ich zainteresowaniom łączymy cyfrowy oraz fizyczny świat i współpracujemy z ich, również grającymi, idolami. Jednocześnie dbamy o to, aby nasza oferta odzwierciedlała to powiązanie, dlatego na G2A.COM można znaleźć ponad 140 gier sportowych. Poprzez łączenie sportów offline i online, zbliżamy się realizacji naszej misji – synergii i demokratyzacji cyfrowej rozrywki, otwarcia bramy do przygody, bo to właśnie oznacza Gate 2 Adventure.” Mówi Bartosz Skwarczek, założyciel i Prezes Rady Nadzorczej Grupy Kapitałowej G2A.

„Gaming i sport mają ze sobą wiele wspólnego – są dostępne dla wszystkich, niezależnie od wieku czy sytuacji życiowej. Kto byłby lepszym ambasadorem dla tej więzi cyfrowego i fizycznego świata, niż Robert Lewandowski – ikona sportu i jednocześnie zapalony gracz. Robert jest także światowym wzorem do naśladowania zarówno dla młodszego jak i starszego pokolenia, wpisując się idealnie w nasze firmowe wartości. Nie mam jakichkolwiek wątpliwości, że nasza współpraca z Robertem jest idealnym sposobem by dotrzeć do nowych publiczności i dostarczyć naszym użytkownikom i użytkowniczkom nowych emocji.” 

Współpraca z Robertem Lewandowskim jest częścią długoterminowej strategii pozycjonowania marki G2A.COM oraz celu firmy, jakim jest otwarcie Gate 2 Adventure do świata cyfrowej rozrywki – sprawienia, aby gry video, karty upominkowe, subskrypcje, oprogramowanie, e-edukacja i inne kategorie, stały się dostępne dla wszystkich. Jako ambasador marki G2A.COM, Robert Lewandowski będzie twarzą globalnych kampanii marketingowych, jak również działań brandingowych takich jak konkursy z imponującymi nagrodami, specjalne oferty, czy unikalne treści dla użytkowników i użytkowniczek G2A.COM.

“Cieszę się, że będę miał przyjemność być ambasadorem marki G2A.COM, wiodącego światowego marketplace’u z cyfrową rozrywką. Gaming jest jedną z najszybciej rozwijających się gałęzi rozrywki i jestem pod wrażeniem jaką pozycję wypracowało sobie G2A.COM na globalnym rynku. Cyfrowa rozrywka jest już nieodłączną częścią naszej codzienności i jako sportowiec oraz gracz z ciekowością obserwuję dalszy rozwój esportu i  gamingu. Jestem przekonany, że tradycyjny sport i aktywność fizyczna mogą się nie tylko rozwijać równolegle ze światem cyfrowym, ale także, że te dziedziny mogą wspierać się wzajemnie. Aktywność G2A.COM w zakresie sportu i esportu jest tego znakomitym przykładem. Te światy mają ze sobą wiele wspólnego – chodzi w nich o dobrą zabawę, emocje, ale także dostępność dla wszystkich zainteresowanych” skomentował Robert Lewandowski.

W nawiązaniu współpracy pomiędzy stronami uczestniczyło RL Media – agencja mediowa, która powstała w wyniku współpracy Roberta Lewandowskiego i Group One. Jej celem jest budowa najsilniejszych polskich marek poprzez oferowanie Klientom kompetencji strategicznych, mediowych, komunikacyjnych, e-commerce oraz badań i technologii pod jednym dachem. RL Media jest też częścią Serviceplan – europejskiego giganta w zakresie komunikacji marketingowej.

Robert dołączy do portfolio liczącego około tysiąca współprac i ambasadorów marki G2A.COM, działających w wielu różnych dyscyplinach. G2A.COM od początku współpracowało z influencerami, poczynając od jednego z największych youtuberów na świecie, PewDiePie, po sportowców takich jak kierowca F1 Dani Clos, drifterzy tacy jak Ruben Bolanos, Piotr Więcek, czy Paweł Korpuliński, aż po szachowego mistrza, Michała Kanarkiewicza, który prowadzi cyfrową akademię szachową G2A.COM, szkoląc nie tylko w zakresie szachów, ale także strategii i myślenia biznesowego. G2A.COM niedawno ogłosiło również kilka sportowych współprac, w tym z Drift Masters Grand Prix, sportowcami NCAA, oraz Aleksandrą Mirosław, mistrzynią świata we wspinaczce na szybkość

źródło: G2A.com

Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Copyright Silesion.pl© Wszelkie prawa zastrzeżone. 2016-2024