Silesion.PL

serwis informacyjny

Real time branding po raz pierwszy na polskim stadionie. Superbet i Lech znów zaskakują!

„Bartek Mrozek TOP” – taki komunikat wyświetlił się na centralnym ekranie LED na stadionie przy Bułgarskiej podczas meczu Lecha z Widzewem kilka sekund po wybronionym przez bramkarza gospodarzy rzucie karnym. O co chodzi? To nowe narzędzie marketingowe sponsora głównego zespołu z Poznania. Firma bukmacherska Superbet jako pierwsza w Polsce wprowadziła do swoich działań brandingowych takie rozwiązanie, które swój debiut miało właśnie podczas niedzielnego meczu ekstraklasy.

Real Time Marketing w naszym wykonaniu od teraz jest jeszcze szerszy – uśmiecha się dyrektorka marketingu Superbet Katarzyna Gawlik i dodaje: – To zupełnie inny sposób komunikacji z kibicami od klasycznej ekspozycji na bandach LED. Tam przekaz musi być przygotowany na długo przed meczem, na naszym superekranie jesteśmy w stanie wymyślić i zmienić komunikat w dowolnym momencie w mniej niż minutę. To otwiera zupełnie nowe możliwości tworzenia viralowych haseł i przede wszystkim kontaktu z fanami niemal na żywo.

Fani Lecha od razu wyłapali stadionową nowość. W mediach społecznościowych pojawiły się zrzuty ekranu z transmisji spotkania, na których dokładnie widać było hasła Superbetu, nawiązujące do wydarzeń meczowych. Najpopularniejszym był ten chwalący grę Bartka Mrozka chwilę po tym, jak uchronił Lecha przed stratą bramki z rzutu karnego. Narzędzie pozwala zwrócić uwagę na partnerstwo Lecha i Superbetu zarówno telewidzów (ekran znajduje się w centralnym punkcie kamery w transmisji), jak również fanów zgromadzonych na stadionie oraz śledzących media społecznościowe.

Na pewno będzie miał wszechstronne zastosowanie. Możemy tam nie tylko na bieżąco odnosić się do boiskowych wydarzeń, ale również w kreatywny sposób przypominać o naszych wspólnych akcjach z Kolejorzem. W naszej współpracy jest o czym mówić, a sztandarowym tego przykładem jest akcja #RAZEM, w ramach której każdy kibic Lecha zakładający u nas konto i grający w Superbet przekłada się na wymierną pomoc finansową dla akademii – przypomina Katarzyna Gawlik.

Współpraca Superbet z Lechem rozpoczęła się z początkiem lipca bieżącego roku i jest rekordowa jeśli chodzi o sponsoring polskich klubów piłkarskich przez bukmacherów. Umowa będzie obowiązywała przynajmniej do 2026 roku. Fundamentem wspólnych działań są szeroko zakrojone działania CSR jak również tworzenie dodatkowej wartości dla wszystkich fanów Lecha i polskiego futbolu.
Wspólnie przekraczamy granice, budujemy nową rzeczywistość jakościowego sponsoringu sportowego w Polsce ramię w ramię z Kolejorzem. Jesteśmy bardzo dumni z tej współpracy – kończy dyrektorka marketingu Superbet.

Specjalna oferta SUPERBET dla naszych czytelników:

Darmowy zakład w wysokości 34 PLN – zarejestruj konto Superbecie z kodem LEGBUK , dokonaj pierwszego depozytu (minimalnie 50 zł), a otrzymasz dodatkowo od bukmachera 34 zł za darmo na zakłady bukmacherskie. Co więcej, czeka na Ciebie bonus od pierwszej wpłaty 200 PLN a jeśli swój pierwszy tydzień zakończysz na minusie, otrzymasz zwrot w postaci Cashbacku do 3500 PLN

***
O SUPERBET

Grupa Superbet to globalny operator zakładów bukmacherskich i gier on-line charakteryzujący się wysoką dynamiką wzrostu i szybkim rozwojem. Jest 11. najwyżej notowaną firmą gier on-line na świecie i jedną z największych w Europie. Na rynku polskim jest obecna od 2018 roku jako marka Superbet. Od 2020 roku oferuje zakłady on-line w aplikacji mobilnej oraz na stronie superbet.pl. Na koniec III kwartału 2023 roku Superbet miał blisko 19% udziału w polskim rynku bukmacherskim i był trzecim największym bukmacherem w kraju.

Firma może się pochwalić nagrodami w plebiscycie NAGRODY BUKMACHERSKIE 2021 i 2022 w kategorii Najlepszy Bukmacher, Najlepsza Aplikacja Mobilna, Najlepszy Marketing i Nagroda Użytkowników. Superbet otrzymał również wyróżnienie jako Najlepszy operator zakładów sportowych w regionie CEE 2022 podczas Central and Eastern European Gaming Awards i nagrodę w kategorii Najlepszy Bukmacher Roku podczas Better Collective “Polskie Nagrody Bukmacherskie” 2022. Został też wyróżniony w 2022 roku przez United Nations Global Compact za podejmowanie działań na rzecz przeciwdziałania korupcji i szarej strefie. Superbet od 1 lipca 2023 roku został sponsorem strategicznym Lecha Poznań oraz jego Akademii. To jedna z największych umów partnerskich
w polskiej piłce klubowej i pierwsza w takiej formule. W Ekstraklasie sponsoruje też Górnika Zabrze,
a w niższych ligach GKS Tychy i Stomil Olsztyn.

SUPERBET POSIADA ZEZWOLENIE NA ZAKŁADY. HAZARD WIĄŻE SIĘ Z RYZYKIEM, A UDZIAŁ W NIELEGALNYCH GRACH JEST KARALNY. DOZWOLONE DLA OSÓB POWYŻEJ 18 ROKU ŻYCIA

Superbet zakłady bukmacherskie Sp. z o.o., z siedzibą: ul. 73 Pułku Piechoty 7A, 40-496 Katowice, zarejestrowana przez Sąd Rejonowy Katowice – Wschód w Katowicach Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000666114, Regon: 366704393, NIP: 9542775133, Decyzja nr. PS4.6831.5.2019 wydana w dniu 18.10.2019r.

Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).

Copyright Silesion.pl© Wszelkie prawa zastrzeżone. 2016-2024