Silesion.PL

serwis informacyjny

“Ready to Play”: 1 i 2 września akcja gamingowa w gliwickim Centrum Handlowym FORUM

Już 1 i 2 września Gliwicami zawładnie niepowtarzalna, gamingowa atmosfera! To święto dla wszystkich fanów gier komputerowych, e-sportu, cosplay, fantasy, programowania, świata VR, YouTube i nowych technologii, którzy nowy rok szkolny będą witać w mistrzowskim stylu w Centrum Handlowym FORUM.

Are You Ready To Play? Bo właśnie zbliża się pora dwóch dni doskonałej zabawy. To gratka dla wszystkich geeków! 1 września od 14:00 do 19:30 zapraszamy na dzień poświęcony w głównej mierze tematyce Cosplay! Wszyscy Cosplayerzy będą mogli wziąć udział w konkursie, w którym do wygrania są: SWITCH LIGHT (o wartości 1200 zł), PAD Microsoft Xbox Series (o wartości 530 zł) i voucher do sklepu branżowego YATTA (o wartości 300 zł). Zapisy do konkursu przyjmuje punkt informacyjny (poziom 0). Można zapisywać się telefonicznie: 32 335 73 00 lub mailowo: klik@forumgliwice.pl. Konkurs i prezentacje rozpoczną się o 16:30.

Również 1 września klienci CH FORUM będą mieli okazję do spotkania jednej z najlepszych Polskich Cosplayerek – SHAPPI WORKSHOP, która Cosplayem zajmuje się od 2009 r. a na swoim koncie ma już wiele międzynarodowych nagród i osiągnieć.

– Aleksandra jest jedną z czołowych polskich cosplayerek i czynnie bierze udział w kreowaniu tego środowiska oraz promuje go w „mainstreamie”. 1 września zasiądzie również w jury naszego konkursu oraz poprowadzi wyjątkowe warsztaty, które wprowadzą w świat Cosplayu od podszewki. Dosłownie! Porozmawiamy bowiem, między innymi o kostiumach, o tym jak je przygotowywać, gdzie szukać materiałów i inspiracji – mówi Alicja Suchańska-Królica, menadżer ds. administracji i marketingu w CH FORUM.

Na zakończenie pierwszego dnia przygotowaliśmy emocjonujący pokaz sztuk walki Tameshigiri (cięcia mat ostrym japońskim mieczem) oraz tańców japońskich! W ramach pokazu zaprezentowana zostanie historyczna, japońska broń, techniki walki, tańce japońskie i pokazy walk zbrojnych!

Tego dnia zapraszamy także do bezpłatnego skorzystania z Fotobudki 360 oraz z atrakcji znajdujących się w poszczególnych strefach wokół sceny głównej (poziom 0) oraz na Scenie FORUM na poziomie +1. W oba dni na wszystkich uczestników spotkań czekają takie miejsca:

  • STREFA GAMINGOWĄ, czyli strefa gracza wyposażona w najnowsze topowe komputery, gamingowe monitory, krzesła i biurka. Na stanowiskach dostępnych będzie 8 najpopularniejszych gier: Among Us, Minecraft, Fortnite, Roblox, CS:Go, League of Legends, Overwatch, Euro Track Simulator.
  • STREFA WARSZTATÓW ROBOTYKI, w której poznacie magię robotów! Razem wkroczymy w fascynujący świat technologii, gdzie będziecie mogli stworzyć swoje własne roboty i nauczyć się nimi sterować i stoczyć walki z innymi uczestnikami warsztatów.
  • STREFA VR, do której zapraszamy na poziom +1 (Scena Forum). To tam powstanie ARENA VR z najbardziej zaawansowaną formą technologii wirtualnej rzeczywistości. Stań po jednej ze stron i weź udział w wymianie ognia pomiędzy policjantami, a rabusiami! Zapewniamy niezapomniane wrażenia z gry i pełne doświadczenie totalnej immersji!
  • SYMULATOR GRAWITACJI, czyli nietypowy symulator lotu, którym sterujemy całym swoim ciałem za pomocą balansu i siły swoich mięśni! Niesamowite uczucie stanu nieważkości i adrenaliny gwarantowane! Wskocz w przestworza i poczuj się jak ptak! Adrenalina gwarantowana!
  • SELFIE BOX – specjalnie zaaranżowana przestrzenna, neonowa ścianka do zdjęć!

2 września natomiast zapraszamy od 14:00 do specjalnych stref. O 15:00 na scenie głównej rozpocznie się specjalny cykl spotkań z topowymi polskimi Youtuberami – Gamerami! Wystąpią oni w specjalnym panelu tematycznym i dadzą wywiady. Pierwszym z nich jest Jakub „KROMKA” Górka, który prowadzi największy polski kanał na Youtube poświęcony grom Battlefield i Rainbow Six Siege. Jest miłośnikiem wszelkich gier FPS (Youtuber, streamer, Fejsbuker). Kolejny format to ZagrajnikTV, którego prowadzący Jędrzej oraz jego dziewczyna znana jako Smok, tworząc kolejne materiały z licznych tytułów, mają tylko jeden problem… brak miejsca na dysku! Tytuły retro, ciekawostki o grach z całego świata, jak również najświeższe tytuły to tematy, które poruszymy razem z Jędrzejem! I ostatni uczestnik to Crap Skład z To znowu oni! Nie mieli już robić filmów o grach, ale jednak… To Znowu Oni! Szymon „Hed” i jego brat Filip Liebert opowiadają, szukają najładniejszych, ale też najbardziej zgliczowanych gier i właśnie o nich też pogadamy 2 września!

Na scenie CH FORUM (poziom 0) pojawi się także Streamer, Gamer i YouTuber, czyli Paweł „Graba” Grabowski, znany jako GrabaGra. Graba wyróżnia się nietuzinkowym poczuciem humoru. Nie stroni od wielkich tytułów AAA, ale nie pogardzi też grami z mniejszych studiów. Fan piłki nożnej i gier z serii FIFA poprowadzi to fantastyczne wydarzenie.

O CENTRUM HANDLOWYM FORUM W GLIWICACH

FORUM: centrum handlowo-rozrywkowe o pow. handlowej 43.000 mkw., położone w ścisłym centrum
Gliwic
. W 2017 roku obiekt przeszedł gruntowną modernizację części wspólnych i pasażu, pojawiły się także nowe ciągi komunikacyjne i rozwiązania funkcjonalne. Wśród około 120 najemców CH FORUM są renomowane marki modowe i z sektora„zdrowie i uroda”, w tym m.in.: C&A, Deichmann, Douglas, Half Price (Grupa CCC), H&M, KappAhl, New Yorker, Reserved, Rossmann, Sephora, SuperPharm. Inne branże także reprezentowane są przez wiodące marki: RTV Euro AGD, Pepco, Empik, Martes Sport, Smyk, TEDi, DUKA, Home&You. Część rozrywkowa CH FORUM to m.in. 13-ekranowe kino Cinema City – jedyny multipleks w Gliwicach, klub fitness Interfit Club, a także Bajkowy Labirynt – Centrum Rozrywki. W strefie restauracyjnej o oryginalnej architekturze i stylistyce, najemcy oferują dania różnych kuchni i stylów. Strefa jest przyjazna pupilom i ma wydzielone miejsce dla posiadaczy zwierząt. W centrum pod nazwą Biblioforum działa – jedna z nielicznych w Polsce – filia miejskiej biblioteki publicznej.

Właścicielem CH FORUM w Gliwicach jest DEKA Immobilien GmbH; zarządcą: MVGM, jedna z czołowych
w Europie firm w obszarze zarządzania nieruchomościami.

Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).

Copyright Silesion.pl© Wszelkie prawa zastrzeżone. 2016-2024