Silesion.PL

serwis informacyjny

Promatic Group na kongresie „Sport Biznes Polska”

15 marca w warszawskim hotelu Hilton miało miejsce bardzo istotne wydarzenie dla całej branży rozrywkowej i nie tylko: III edycja kongresu „Sport Biznes Polska”! Na miejscu byli obecni przedstawiciele m.in. świata sportu, rozrywki i gamblingu. Nie zabrakło więc także silnej reprezentacji największego polskiego producenta terminali, gier slotowych oraz rozwiązań systemowych dla branży hazardowej w Polsce – Promatic Group.

To była już trzecia edycja kongresu, który z każdym rokiem zwiększa swój prestiż oraz zasięg oddziaływania na całą, szeroko pojętą branżę rozrywkową. W imprezie udział wzięło m.in. 70 ekspertów z Polski, zagranicy oraz kilkuset uczestników reprezentujących najróżniejsze gałęzie biznesu związanego z rozrywką: firmy bukmacherskie, technologiczne, agencje sportowe i menadżerskie, media, przedstawiciele sektora rządowego, samorządowego oraz największe spółki skarbu państwa. Wśród patronów eventu były tak ważne spółki dla polskiej gospodarki, jak choćby Totalizator Sportowy czy PZU. Patronat medialny objęły TVP Sport oraz Rzeczpospolitej, natomiast honorowy patronat nad całym wydarzeniem sprawowało Ministerstwo Sportu i Turystyki.

Event podzielony został na pięć zróżnicowanych bloków tematycznych – w ciągu całego dnia miało miejsce 30 wystąpień, debat oraz paneli dyskusyjnych. Równie istotna była wieczorna część wydarzenia, a więc specjalna gala połączona z bankietem. Należy także podkreślić wysoki poziom organizacyjnym kongresu.

Promatic reprezentowała przede wszystkim Marketing Manager Maria Zalewska, która wzięła udział w debacie pt. „Kierunki rozwoju branży rozrywkowej w Polsce – szanse i zagrożenia”.
W dyskusji uczestniczył także Maciej Kasprzak z Totalizatora Sportowego, oraz Dawid Synówka z TOTALbet, a całą debatę moderował Maciej Akimow z Interplay.

Takie spotkania są dla podmiotów działających w sektorze gier losowych bardzo potrzebne, zwłaszcza gdy stwarzają okazję do otwartej dyskusji, wymiany doświadczeń i wzajemnych inspiracji. Mimo, że paneliści, z którymi miałam przyjemność omawiać perspektywy rozwoju i zagrożenia dla rozwoju branży rozrywkowej reprezentują odmienne sektory, w wielu kwestiach jesteśmy zgodni – mamy przecież wspólny cel – dynamiczny rozwój naszej branży – ocenia debatę Maria Zalewska, Manager Marketing w Promatic.

Właściwie wszystkie panele dyskusyjne cieszyły się wysoką frekwencją oraz zainteresowaniem uczestników. Nie często zdarzają się okazje, kiedy tak liczni przedstawiciele wielu pokrewnych sobie branży mają możliwość spotkać się w jednym miejscu. Mimo, że na co dzień konkurują między sobą na rynku, to przecież znają się doskonale.

Cieszy fakt, że branża rozrywki mogła zebrać się po raz kolejny. Tym razem miejscem wydarzenia była konferencja Sport Biznes Polska. Wybór był nieprzypadkowy, bo sport i rozrywkę łączy wiele. Panel poświęcony kierunkom rozwoju naszego segmentu po raz kolejny udowodnił wysokie kompetencje ekspertów i podmiotów, które w nim uczestniczyły. Panel przybliżył całą branżę i pokazał problemy z którymi trzeba się mierzyć – podsumowuje Maciej Akimow z Interplay, który nie tylko pełnił funkcję moderatora wielu debat i rozmów, ale był także zaangażowany w organizację części poświęconej branży rozrywkowej w ramach wydarzenia.

O firmie

Promatic Group to lider i największy polski producent terminali EGM, gier losowych i rozwiązań systemowych dla branży gamblingowej. Od ponad 20 lat łączy innowacyjne rozwiązania softwarowe z wysoką jakością wykonania, zapewniając swoim partnerom kompleksowe usługi operacyjno-biznesowe. Oprócz rodzimego, firma aktywnie działa na rynkach w Europie, Afryce oraz Ameryce Łacińskiej, dostarczając produkty w pełni dostosowane do potrzeb i wymagań kontrahentów. Laureat prestiżowej nagrody Polish Gaming Aces 2019 w kategorii: NAJLEPSZY PRODUKT ROKU 2019 za autorski projekt i produkcję gry opartej na polskiej historii. Stały gość wydarzeń branżowych, tj. ICE Totally Gaming w Londynie, Feria Internacional del Juego w Madrycie, iGaming Affiliate Conference w Mińsku czy Sport Betting West Africa w Lagos. Promatic jest spółką z całkowicie polskim kapitałem i krajowym zapleczem produkcyjnym. Firma skupiona jest wokół polskiej myśli technologicznej, współpracuje z najlepszymi polskimi inżynierami i deweloperami w branży.

Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).