Silesion.PL

serwis informacyjny

PKN ORLEN testuje usługę wideobota

W ramach programu ORLEN Skylight Akcelerator koncern uruchomił nowy projekt pilotażowy – usługę wirtualnego wideobot’a. Rozwiązanie pomaga i zachęca klientów, odwiedzających stacje paliw ORLEN do aktywacji programu MIKROFLOTA. Projekt będzie realizowany na 200 wybranych stacjach paliw ORLEN w całej Polsce i potrwa do 31 sierpnia 2022 r.

W ramach realizowanego wdrożenia komunikacja z klientami na stacjach paliw ORLEN prowadzona jest z interaktywnymi wideoasystentami. W ich rolę wcielają się znani sportowcy, Justyna Święty – Ersetic – lekkoatletka oraz Mikołaj „Miko” Marczyk – kierowca rajdowy. Klient po zeskanowaniu QR kodu, umieszczonego m. in. przy kasach, na lustrach, w przestrzeni Stop Cafe (przy ekspresach do kawy, na stojakach, na stolikach), jest automatycznie przekierowany na stronę www.mikroflota.orlen.pl.

Interaktywny wideobot jest inteligentną aplikacją, która w automatyczny sposób dopasowuje treści wideo do potrzeb klientów stacji paliw, usprawniając proces aplikacyjny do programu MIKROFLOTA. Dzięki interakcji z botem klient zyskuje m.in. informacje o korzyściach wynikających z uczestnictwa w programie MIKROFLOTA oraz wsparcie w prawidłowym wypełnieniu formularza kontaktowego.

Wykorzystanie formatu interaktywnego wideo do komunikacji z klientami stacji paliw ORLEN jest nowoczesnym kanałem marketingowym i biznesowym, umożliwiającym łatwiejsze i szybsze dotarcie do odbiorców treści.

Program ORLEN Skylight Accelerator działa już prawie rok. W tym czasie zrealizowano cztery rundy naboru, w ramach których wpłynęło około 260 aplikacji od startupów z Polski i zagranicy. Spółki miały możliwość odpowiedzenia na prawie 70 wyzwań technologicznych w takich obszarach jak sprzedaż detaliczna, logistyka, sprzedaż petrochemiczna czy energetyka. W wyniku oceny nadesłanych zgłoszeń, PKN ORLEN zdecydował się na uruchomienie 14 wdrożeń pilotażowych.

Program MIKROFLOTA skierowany jest głównie do mikroprzedsiębiorstw. Umożliwia bezgotówkowe płatności za paliwo oraz produkty i usługi. Rozwiązanie oferuje także płatności mobilne w aplikacji mFLOTA oraz zbiorcze fakturowanie. Limit zakupowy wynosi 9 tys. zł.

Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).

5 1 Głosowanie
Ocena artykułu

Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Wbudowane informacje zwrotne
Zobacz wszystkie komentarze
0
Prosimy o komentarz.x