Silesion.PL

serwis informacyjny

Nowe stroje i sponsorzy Jagiellonii Białystok

Nowe stroje i sponsorzy Jagiellonia Bialystok

Nowe stroje i sponsorzy Jagiellonia Bialystok

Zaprezentowano stroje meczowe Jagiellonii Białystok na sezon 2022/2023, przygotowane wspólnie z sponsorem technicznym Jagiellonii, firmą Kappa.

Domowa koszulka jest zdobiona w tradycyjne żółto-czerwone pasy. Wyjazdowe koszulki wyprodukowane zostały w kolorze białym i czarnym. Drugi komplet zostanie zaprezentowany podczas czwartkowej (14.07) konferencji prasowej, a trzeci w późniejszym terminie. Jedną z nowości widocznych na koszulkach jest wizualizacja mapy Białegostoku, która widnieje na froncie trykotów. Mapa została zaprojektowana przez Andrzeja Dajnowicza z Centrum Usług Informatycznych w Białymstoku. Ukazuje drogę z ulicy Jurowieckiej (miejsce historycznej i aktualnej siedziby klubu) na Stadion Miejski w Białymstoku zlokalizowany przy ul. Słonecznej.

Druga nowość to widniejący z tyłu koszulki logotyp Ultras Jagiellonia Białystok (UJB). W ten sposób Klub chce zaakcentować jubileusz 20-lecia funkcjonowania stowarzyszenia. Jagiellonia Białystok jest pierwszym klubem w Polsce, który poświęca miejsce na koszulce meczowej, aby uczcić jubileusz i podziękować za 20 lat ubarwiania stadionu spektakularnymi oprawami.

Warto podkreślić zmiany dotyczące logotypów sponsorskich, które będą widniały na strojach meczowych Jagiellonii Białystok. W pierwszych dwóch kolejkach, a więc podczas domowych spotkań z Piastem Gliwice (16.07) i Widzewem Łódź (22.07) na froncie koszulki znajdzie się firma Chorten, od 13 lat dynamicznie rozwijająca się na rynku polskim. W 2009 roku liczyła 20 sklepów, aktualnie jest ich aż 2250 na terenie całego kraju. Jednocześnie to firma bardzo zaangażowana w promocję sportu w województwie podlaskim.

​Na froncie koszulki w pierwszych dwóch meczach nie zabraknie także Województwa Podlaskiego, które już kolejny sezon aktywnie wspiera lokalne kluby sportowe, w tym Jagiellonię. Odzwierciedleniem i owocem współpracy jest także hasło na nadchodzącym sezon, które brzmi „.Duma Podlasia”.


Od trzeciej kolejki, a więc wyjazdowego meczu z Pogonią Szczecin (31.07), na froncie koszulki, w centralnej części, znajdzie się sponsor główny klubu – firma Cyber Quant. To spółka z branży IT, która zajmuje się dostarczaniem najwyższego poziomu zabezpieczeń przed hakerami i cyberatakami. Oferuje zestaw innowacyjnych narzędzi wyselekcjonowanych po to, by uzyskać najlepsze rezultaty i zrównoważony rozwój swojego biznesu.

Na froncie znajdzie się także Kuchnia Vikinga, jedna z największych firm w Polsce oferująca catering dietetyczny. Działa w myśl filozofii życia zgodnie z naturalnymi potrzebami żywieniowymi każdego z nas. W ofercie zawiera między innymi diety thermo, bez laktozy, ketogeniczne, hashimoto, wegańskie, active, junior (dla dzieci) i wiele innych. Firma dynamicznie rozwija się i dziś oferuje swoje usługi na terenie całej Polski, z licznymi promocjami.

Główny partner, którym od początku rozgrywek miał być Cyber Quant, zgodził się na udostępnienie miejsca na koszulce w pierwszych dwóch kolejkach firmie Chorten. Jest to nowatorskie rozwiązanie, ale to tylko pokazuje, że Jagiellonia jest jedną, wielką rodziną. Zdecydowaliśmy się skorzystać z tego prezentu. W ten sposób promujemy lokalne firmy, aktywne także na rynku krajowym. Przy okazji meczów z Piastem Gliwice i Widzewem Łódź na froncie koszulki znajdzie się również Województwo Podlaskie. Od trzeciego meczu już do końca sezonu na przodzie widoczne już będą firmy Cyber Quant i Kuchnia Wikinga, która podbiła nasz region i mocno ruszyła w Polskę. Witamy na pokładzie – mówi Wojciech Pertkiewicz, prezes Jagiellonii Białystok.

Kolejny sezon z Jagiellonią gra również STS, największy legalny polski bukmacher, który oferuje między innymi najszerszą ofertę zakładów na żywo. Zawiera również najlepszą aplikację na rynku umożliwiającą śledzenie aktualnych rezultatów, a ponadto udostępnia swoim użytkownikom transmisje na żywo w ramach telewizji STS TV. W swojej ofercie dla graczy prezentuje nie tylko zakłady sportowe, ale też dotyczące rozrywki (Oscary, Grammy). Logotyp STS będzie zlokalizowany się na rękawkach koszulek.

Jagiellonię wspiera również Miasto Białystok, które od wielu lat jako sponsor tytularny jest zaangażowane w działalność pierwszej drużyny oraz akademii piłkarskiej Żółto-Czerwonych. Rozwój młodych, jagiellońskich talentów jest możliwy również dzięki współpracy z władzami Miasta. Wartości, którymi w kształtowaniu odpowiednich postaw wśród młodzieży kierują się Klub i Miasto, to pasja, zaangażowanie, zasady fair play oraz nieustępliwość. Wspólne działania, polegające między innymi na wzajemnym wsparciu, od lat przynoszą obopólne korzyści.

Informujemy o możliwości zakupu domowej koszulki Jagiellonii Białystok na sezon 2022/2023 w cenie 229 zł. Koszulkę można nabyć stacjonarnie w Jaga Fan Shopie (Galeria Zielone Wzgórze, ul. Wrocławska 20) oraz za pośrednictwem strony sklep.jagiellonia.pl, a także podczas domowych spotkań Jagiellonii na stadionie.

Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).

Copyright Silesion.pl© Wszelkie prawa zastrzeżone. 2016-2024