Silesion.PL

serwis informacyjny

Piłkarze GKS Tychy przeszli na TY z kibicami! Prezentacja przed startem sezonu

2022.07.09 Tychy Pilka nozna Fortuna 1 Liga sezon 2022/2023 Prezentacja pilkarzy GKS Tychy N/z {persons} Foto Lukasz Sobala / PressFocus 2022.07.09 Tychy Football Polish Fortuna First League season 2022/2023 Prezentacja pilkarzy GKS Tychy {persons} Credit: Lukasz Sobala / PressFocus

W klimatycznej sali Tyskich Browarów Książęcych piłkarze GKS-u Tychy zaprezentowali się kibicom przed zbliżającym się wielkimi krokami nowym sezonem Fortuna 1 Ligi.

Były rozmowy z wicemistrzami Polski z 1976 roku – Marianem Piechaczkiem i Kazimierzem Szachnitowskim, którzy w dalszym ciągu bacznie śledzą poczynania młodszych kolegów, prezesem Leszkiem Bartnickim, czy konkursy z nagrodami dla kibiców.

Kulminacyjnym punktem sobotniego spotkania w gościnnych progach Pubu pod Browarem była oczywiście prezentacja każdego z członków tyskiej drużyny na sezon 2022/23. Na scenie pojawiali się kolejno bramkarze, obrońcy, pomocnicy, napastnicy i sztab szkoleniowy, z nowym trenerem Dominikiem Nowakiem na czele. Kibice mogli usłyszeć wiele różnych ciekawostek na temat zawodników i trenerów.

– Gra w piłkę już kilka lat, ale nadal nie wie na jakiej pozycji. W numerze na koszulce ma jedynkę i dwójkę, ale w szkole dostaje zawsze piątki. Klasę maturalną skończył ze średnią 5.0. Teraz chce zapracować na wysokie noty na boisku, z numerem 21 – KRZYSZTOF MACHOWSKI.

– Lubi włoską kuchnię. Do tego stopnia, że na głowie zrobił sobie makaron, ale dzięki temu ma na brzuchu sześciopak. Nie tylko z wyglądu przypomina trochę Neymara. Często leży na boisku, ale dlatego, że rywale tylko w taki sposób potrafią go zatrzymać, z numerem 88 – NATAN DZIĘGIELEWSKI. – Właśnie w taki sposób przedstawiani kibicom byli zawodnicy GKS Tychy.


Po zakończeniu części oficjalnej nie mogło zabraknąć czasu na pamiątkowe zdjęcia, autografy i… wspólną degustację grillowego przysmaku przygotowanego przez gospodarzy i ich nowej marki, Tyskie Smoki.

Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).

0 0 Głosowania
Ocena artykułu

Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Wbudowane informacje zwrotne
Zobacz wszystkie komentarze
0
Prosimy o komentarz.x