Silesion.PL

serwis informacyjny

Pachnące przystanki na Śląsku dzieki ALDI

Już od maja mieszkańcy wybranych śląskich miast oczekują na autobus czując zapach… truskawek. Wszystko to za sprawą nowej kampanii ALDI promującej świeżość. Na przystankach zostaną zamontowane specjalne urządzenia aromatyzujące emitujące zapach owoców, zachęcając tym samym, by jak najczęściej sięgać po nie w naszej diecie.

Pachnące przystanki można spotkać w Katowicach, Chorzowie, Bytomiu i Sosnowcu. Ich znakiem rozpoznawczym jest nie tylko truskawkowy zapach, ale również oprawa graficzna z Farmerem ALDIKIEM w roli głównej. To postać wykreowana przez sieć specjalnie na potrzeby nowej kampanii. Niepozorny pod względem wzrostu (mierzy zaledwie 8 cm wysokości), lecz wielki duchem, piastuje stanowisko „Starszego Opiekuna Świeżości Owoców i Warzyw”. Jego zadaniem jest wspólnie z ekspertami ALDI czuwać nad wysoką jakością warzyw i owoców oferowanych przez sieć.

W naszej najnowszej kampanii postawiliśmy sobie za cel pobudzić wszystkie zmysły naszych odbiorców, stąd też sięgnęliśmy również po tak oryginalne rozwiązania, jak pachnące przystanki. To pierwsza tego typu akcja naszej sieci, która mamy nadzieję spotka się z pozytywnym odbiorem i nie tylko wprawi mieszkańców województwa śląskiego w dobry humor, ale również sprawi, że nabiorą oni większej ochoty na warzywa i owoce. Tym „świeżym” pomysłem chcieliśmy zwrócić szczególną uwagę na świeżość naszych produktów, która jest dla nas najwyższym priorytetem – mówiNatalia Nowakowska, menadżer ds. strategii i zakupu mediów ALDI Polska.

W swoich działaniach ALDI przykłada ogromną wagę do jakości i świeżości oferowanych warzyw i owoców – średnio w ciągu roku przeprowadza aż 1400 kontroli produktów z tej kategorii. Analizie podlegają takie parametry jak wygląd, smak, zapach, konsystencja, rozmiar. Sieć od lat prowadzi również specjalny program edukacyjny dla pracowników, w ramach którego regularnie poszerzają oni swoją wiedzę na temat tego, jak sprawdzać świeżość warzyw oraz owoców i wybierać produkty najlepszej jakości.

Aby mieszkańcy województwa śląskiego mogli się jak najdłużej cieszyć aromatem świeżych truskawek, w kampanii wykorzystano innowacyjne rozwiązania, które pozwalają na stałą aromatyzację przez okres nawet 2 miesięcy. Zastosowane urządzenia dyfuzyjne należą przy tym do najlżejszych i najcieńszych na rynku, dzięki czemu pozostają praktycznie niezauważalne. Za realizację projektu odpowiada firma AMS SA, specjalizująca się m.in. w kampaniach OOH.

Warto dodać, że nowej kampanii towarzyszą specjalne akcje i atrakcyjne promocje w obszarze kategorii warzyw i owoców. Na stronie www sieci nie brakuje też przepisów na warzywne i owocowe potrawy, a w przestrzeni online na klientów czekają także różnego rodzaju niespodzianki w postaci gier czy zdrapek z ALDIKIEM w roli głównej.

Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Copyright Silesion.pl© Wszelkie prawa zastrzeżone. 2016-2024