Outlet FACTORY Gliwice świętuje 5. urodziny
FACTORY Gliwice, najmłodsze centrum outletowe w Polsce, kończy właśnie 5 lat z coraz większą grupą klientów. W minionym roku do oferty śląskiego outletu dołączyły nowe światowe marki. W FACTORY Gliwice znalazło pracę blisko 400 mieszkańców Aglomeracji Śląskiej.
Najmłodszy outlet w Polsce został oficjalnie otwarty 27 marca 2019 roku jako Silesia Outlet. Nazwę na FACTORY Gliwice zmienił rok później, oficjalnie dołączając do największej i najlepiej rozpoznawalnej marki centrów tego profilu w kraju. W pierwszym tygodniu funkcjonowania na zakupy przyjechało do niego ponad 100 tysięcy klientów.
Dzięki położeniu w bezpośrednim sąsiedztwie dwóch autostrad A1 i A4 oraz węzła Bojków, uznawanych za najbardziej uczęszczane szlaki komunikacyjne w Polsce, gośćmi outletu są mieszkańcy niemal całej aglomeracji. Na zakupy chętnie przyjeżdżają też Czesi. Centrum tworzy wspólną strefę zakupów z Auchan Gliwice i marketem budowlanym Leroy Merlin.
Portfolio najemców FACTORY Gliwice reprezentują lokalne i międzynarodowe marki niemal wszystkich kategorii – od mody damskiej (Monnari, Unisono), męskiej (Bytom, Vistula, Pierre Cardin, Lavard czy Lancerto) i mieszanej (United Colors of Benetton, Guess, Diverse, Volcano, Only), przez obuwie (Kazar, Venezia, Crocs, New Balance, Symbiosis) i akcesoria (Wittchen), po biżuterię (Apart), bieliznę (Change Lingerie, Bagatelle, Italian Fashion) i artykuły dla domu (Tefal, Dajar). Mocną stronę oferty stanowią marki sportowe i outdoorowe (adidas, Puma, Reebok, 4F, Intersport, Martes, Sport, Alpine Pro, Regatta) oraz salony outletowe z dżinsem (Levi’s, Pepe Jeans, Lee, Wrangler, Cross Jeans). Wszystkie produkty są dostępne w stale obniżonych cenach od 30 do 70 procent, a podczas cyklicznych, dodatkowych akcji rabatowych jak „Jungle Night”, „Super Czwartki” czy „80’s Party” zyskują jeszcze dodatkowe obniżki od cen outletowych.
„FACTORY Gliwice z powodzeniem rozwija ofertę zakupów, jak również pakiet usług dodatkowych, dbając o jak najlepsze doświadczenia klientów. W ostatnim roku do portfolio najemców dołączyła włoska marka modowa United Colors of Benetton, skandynawska marka bieliźniarska Change Lingerie oraz kawiarnia So!Coffe. Z każdym rokiem witamy kolejne grupy klientów, decydujących się na poszukiwanie atrakcyjnych marek w zawsze dobrych cenach właśnie w naszym outlecie – mieszkańców Śląska i Czech. Oni decydują się na realizację coraz bardziej kompleksowych zakupów, bo wiedzą, że okazje odnalezione w outlecie są gwarancją wysokiej jakości i rozsądnych wydatków. To dla nas najlepszy dowód na to, że przez te 5 lat, mimo zawirowań związanych z pandemią, zmierzamy w bardzo dobrym kierunku”– mówi Małgorzata Pastuszka, dyrektor FACTORY Gliwice w NEINVER.
Oprócz szerokiej oferty marek, dla klientów przyjeżdżających na zakupy funkcjonują strefy odpoczynku z punktami ładowania urządzeń elektronicznych i naturalną roślinnością, plac zabaw dla dzieci oraz profesjonalnie wyposażone pokoje dla rodziców, umożliwiające nakarmienie i zadbanie o higienę najmłodszych. Na parkingu wyznaczono poszerzone miejsca dla aut należących do rodzin. Zamontowano ładowarkę do samochodów elektrycznych. Jest też punkt czerpania wody filtrowanej dla klientów. W ostatnim roku zadbano także o rozszerzenie stref zielonych wokół obiektu i łąkę kwietną. Od kilku lat funkcjonuje pasieka pszczół.
FACTORY Gliwice ma powierzchnię 12 tysięcy m.kw. i gromadzi 51 sklepów oraz punktów usługowych. W minionym roku outlet odnotował 14 -procentowy wzrost obrotów, natomiast
o 7,4 procent zwiększyła się liczba klientów, przyjeżdżających do niego na zakupy.
O NEINVER
NEINVER to hiszpańska, międzynarodowa firma specjalizująca się w budowie oraz inwestycjach na rynku nieruchomości
i zarządzaniu nimi. Czołowy operator centrów outletowych w Hiszpanii i Polsce, posiada dwie marki własne: The Style Outlets i FACTORY. Spółka NEINVER, założona w 1969 roku, zarządza 17 centrami outletowymi i 4 parkami handlowymi, współpracując z ponad 800 markami w sześciu krajach europejskich: Francji, Niemczech, Włoszech, Polsce, Hiszpanii
i Holandii. W ramach zaangażowania w zrównoważony rozwój, strategia firmy Building Tomorrow ma na celu wywarcie pozytywnego wpływu na społeczeństwo i środowisko naturalne, zwiększenie odporności firmy na trudności rynkowe
oraz podniesienie zaangażowania pracowników.
NEINVER w Polsce zarządza siecią pięciu outletów FACTORY: w Warszawie (Annopol i Ursus), Krakowie, Poznaniu i Gliwicach oraz parkiem handlowym Futura w Krakowie.
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).