Silesion.PL

serwis informacyjny

Oficjalnie: Lukas Podolski piłkarzem Górnika Zabrze!

W mediach społecznościowych na kontach Podolskiego i Górnika pojawiły się nagrania potwierdzające, że napastnik trafi do Zabrza i zagra z numerem 10. Mistrz Świata z 2014 roku, 130-krotny reprezentant Niemiec, były zawodnik Bayernu Monachium, Arsenalu i Interu Mediolan spełni swoją obietnicę i zakończy karierę w klubie, któremu kibicował od dzieciństwa.

Potwierdziły się więc informacje włoskiego dziennikarza Fabrizio Romano o tym, że Lukas Podolski wreszcie może trafić do Górnika Zabrze. Napisał on, że chociaż mistrz świata z 2014 roku ma kilka zagranicznych ofert, to właśnie z zabrzanami prowadzi zaawansowane rozmowy.

Lukas Josef Podolski urodzony jako Łukasz Józef Podolski w Gliwicach to niemiecki piłkarz polskiego pochodzenia. W latach 2004–2017 reprezentant Niemiec. Do Niemiec przeprowadził się z rodzicami w 1987. Pomimo że od drugiego roku życia mieszka w Niemczech, zachował silne więzi z Polską. Podolski na każdym kroku powtarza, że Górnik jest jego ulubionym klubem. Gdy tylko może przyjeżdża na mecze, w Niemczech na bieżąco jest ze wszystkimi informacjami z ul. Roosevelta

Fabrizio Romano urodził się w Neapolu we Włoszech 21 lutego 1993. Jego kariera dziennikarza transferowego rozpoczęła się, gdy miał 18 lat, po otrzymaniu informacji poufnych od włoskiego agenta w BarcelonieOdkąd dołączył do Sky Sport Italy w wieku 19 lat, stworzył i zbudował kontakty z klubami, agentami i pośrednikami w całej Europie. Romano pracuje również jako reporter dla The Guardian i ma kilka milionów obserwujących w mediach społecznościowych, w szczególności na Twitterze i Instagramie.

Romano jest znany ze swojego słynnego sloganu “here we go“, którego używa, ogłaszając nową transakcję transferową. Według 90min jest jednym z “najbardziej zaufanych” ekspertów transferowych w biznesie piłkarskim. Romano pisze również dla CBS Sports i jest założycielem SOS Fanta, strony internetowej poświęconej tematyce fantasy , którą stworzył w 2014 roku

Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).