MOYA na 32. miejscu na liście TOP 200 Forbes

MOYA Stacja Paliw
Marka MOYA, należąca do spółki Anwim S.A., została sklasyfikowana na 32. pozycji wśród najcenniejszych polskich marek. Ranking został stworzony przez firmę badawczą Minds & Roses na zlecenie redakcji miesięcznika Forbes.
Zestawienie zostało utworzone na podstawie wartości finansowej marek oraz badań konsumenckich, które zostały przeprowadzone na grupie 1263 ankietowanych. Zbadane zostały wartości brandów w branżach finansowej, handlu czy telekomunikacji. Łączna wartość marek wyróżnionych na liście TOP 200 wynosi 57,6 mld zł – 6,6 mld zł więcej niż przed rokiem.
W zestawieniu zostały wzięte pod uwagę wyłącznie te marki, które podlegają rzeczywistemu, świadomemu wyborowi wśród klientów końcowych, dlatego nie były klasyfikowane m.in. spółki energetyczne czy te, które funkcjonują wyłącznie w kanale B2B. Autorzy skoncentrowali się na markach, które swoją ofertę kierują do konsumentów.
Jesteśmy na Google News. Dołącz do nas i śledź Silesion.pl codziennie. Obserwuj Silesion.pl!
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).