Silesion.PL

serwis informacyjny

Bogini FORTUNA – nowa platforma kreatywna

Od połowy października wraz z nową kampanią rusza nowa platforma kreatywna zakładów bukmacherskich FORTUNA

Główną postacią platformy jest Bogini Fortuna, która znudzona boskim życiem postanawia zejść na ziemię, być bliżej ludzi i poczuć z nimi emocje, przeżywane przy okazji oglądania wydarzeń sportowych.

Bogini staje się nową brand hero marki, która będzie spajała wszystkie kanały komunikacji. Kampania „Fortuna sprzyja tym, którzy grają” zakłada 30 i 15-sekundowe spoty wizerunkowe i sponsoringowe zarówno w telewizji, jak i w digitalu. W ramach platformy planowane są także działania digitalowe, social mediowe i eventowe. 

– Na niezwykle konkurencyjnym rynku bukmacherskim, gdzie wszyscy operatorzy proponują niemalże ten sam produkt, za tę samą cenę, komunikacja marketingowa pozostaje jedną z niewielu rzeczy, poprzez które można się wyróżnić. Wierzymy, że koncept oparty o postać Bogini Fortuny dobrze wpisuje się w nasz cel dostarczania graczom emocjonującej i łatwo dostępnej rozrywki podczas śledzenia wydarzeń sportowych. Nie chcemy się przy tym ograniczać jedynie do pasjonatów sportu i bukmacherki. Równie mocno zależy nam na wzmocnieniu obecności w świecie tzw. niedzielnych fanów, kibiców sukcesu, ale też tych, którzy o zakładach przypominają sobie dosłownie dwa razy w roku podczas największych wydarzeń – mówi Konrad Komarczuk, prezes zarządu Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie

Spoty w reżyserii Kuby Michalczuka, ze zdjęciami Michała Englerta wyprodukował dom produkcyjny Watchout Studio. Za koncepcję kreatywną, nadzór i obsługę odpowiada Punchline Agency.  

FORTUNA POSIADA ZEZWOLENIE NA ZAKŁADY. HAZARD WIĄŻE SIĘ Z RYZYKIEM, A UDZIAŁ W NIELEGALNYCH GRACH JEST KARALNY. DOZWOLONE DLA OSÓB POWYŻEJ 18 ROKU ŻYCIA

FORTUNA online zakłady bukmacherskie Sp. z o.o. prowadzi działalność w zakresie zakładów wzajemnych urządzanych przez sieć Internet na podstawie decyzji wydanej przez Ministra Finansów z dnia 23 stycznia 2012 r. o numerze SC/12/7251/10/WKC/11-12/5565 (przedłużonej decyzją z dnia 22 stycznia 2018 r. o numerze PS4.6831.22.2017).

Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).

5 1 Głosowanie
Ocena artykułu

Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Wbudowane informacje zwrotne
Zobacz wszystkie komentarze
0
Prosimy o komentarz.x