Silesion.PL

serwis informacyjny

Max partnerem streamingowym Olimpijskiej Reprezentacji Polskina IO 2024

Fot.: Szymon Sikora/PKOl

Platforma Max została oficjalnym partnerem streamingowym Olimpijskiej Reprezentacji Polski, zapewniając dostęp do każdego momentu Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024. Współpraca ta obejmuje również Warner Bros. Discovery Global Consumer Products, PKOl oraz firmę LPP, które wspólnie stworzyły specjalną kolekcję ubrań z postaciami Looney Tunes, zachęcającymi do wspierania polskich sportowców.

Igrzyska olimpijskie, które rozpoczną się 26 lipca w Paryżu, to jedno z najważniejszych wydarzeń sportowych roku. Platforma Max umożliwi widzom śledzenie wszystkich wydarzeń na żywo oraz na żądanie, oferując ponad 3500 godzin transmisji. W trakcie konferencji w Centrum Olimpijskim PKOl i TVN Warner Bros. Discovery ogłoszono, że Max został oficjalnym partnerem streamingowym Olimpijskiej Reprezentacji Polski. Maciej Gozdowski, Group VP Streaming TVN Warner Bros. Discovery, symbolicznie przekazał dostęp do serwisu Max dwukrotnemu mistrzowi olimpijskiemu w pchnięciu kulą, Tomaszowi Majewskiemu, dla wszystkich członków Olimpijskiej Reprezentacji Polski.

Prezes Polskiego Komitetu Olimpijskiego, Radosław Piesiewicz, podkreślił, że współpraca z Warner Bros. Discovery i Eurosportem na różnych płaszczyznach jest bardzo cenna. Dzięki platformie Max kibice będą mogli śledzić wydarzenia z wszystkich aren olimpijskich oraz skoncentrować się na jednej dyscyplinie, co zrewolucjonizuje oglądanie igrzysk. Max przygotował również niespodziankę dla sportowców wyjeżdżających do Paryża, zapewniając dostęp do serwisu także dla polskich dziennikarzy akredytowanych przy igrzyskach.

Maciej Gozdowski zaznaczył, że debiut Max w Polsce to największe wydarzenie w świecie mediów, a igrzyska olimpijskie są jednym z najważniejszych wydarzeń sportowych. Platforma Max umożliwi pełny wybór i nowe możliwości oglądania transmisji, wynosząc je na nowy poziom. Wzmocnienie współpracy z Polskim Komitetem Olimpijskim i zapewnienie dostępu do platformy dla członków Olimpijskiej Reprezentacji Polski jest powodem do dumy.

Warner Bros. Discovery Global Consumer Products, Polski Komitet Olimpijski i firma LPP stworzyły również specjalną kolekcję ubrań marek Reserved Kids i Sinsay. Ubrania łączą postacie Looney Tunes z polską drużyną olimpijską TeamPL. Dorota Pawłowska z Warner Bros. Discovery wyraziła radość z połączenia ukochanych postaci z kibicowaniem TeamPL na igrzyskach. Anna Matraszek z Reserved zaznaczyła, że kolekcja, składająca się z bluz i t-shirtów dla dzieci, dostępna jest w kilkudziesięciu salonach w Polsce i ma na celu propagowanie sportu oraz aktywnego kibicowania.

Radosław Piesiewicz, prezes PKOl, podkreślił, że jest to pierwsza w historii współpraca przy projekcie licencyjnym z polską firmą LPP oraz Warner Bros. Kolekcja ma trafić do najmłodszych kibiców, zwracając ich uwagę na sport i olimpizm. Piesiewicz wyraził nadzieję na rozszerzenie projektu licencyjnego o nowe marki w przyszłości, co pozwoli na umieszczenie logo TeamPL i postaci Looney Tunes na innych markowych produktach.

Looney Tunes od lat związane są ze sportem, a ich popularność wzrosła po premierze filmów „Kosmiczny mecz” w 1996 roku oraz jego kontynuacji „Kosmiczny mecz: Nowa Era” w 2021 roku. Współpraca z Warner Bros. Discovery i firmą LPP ma na celu promowanie sportu i wspieranie polskich sportowców na Igrzyskach Olimpijskich w Paryżu.

Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Copyright Silesion.pl© Wszelkie prawa zastrzeżone. 2016-2024