Marek Brzozowski dyrektorem Wisły Płock ds. szkolenia młodzieży
Dyrektorem ds. szkolenia młodzieży w Wiśle Płock mianowany został Marek Brzozowski. 39-letni szkoleniowiec od teraz będzie nie tylko prowadził drugi zespół Nafciarzy, ale też czuwał nad rozwojem klubowej akademii.
– Od dłuższego czasu szukaliśmy odpowiedniego kandydata na stanowisko dyrektora ds. szkolenia młodzieży w Wiśle Płock. Zdajemy sobie bowiem sprawę, że bez podjęcia pewnych działań nie będziemy w stanie wykonać kolejnego kroku w rozwoju akademii. Prowadziliśmy rozmowy z kilkoma kandydatami, ale po szczegółowej analizie oraz wielu obserwacjach, podjęliśmy decyzję, że najlepszą osobą do tej roli będzie Marek Brzozowski. Posiada on niezbędne doświadczenie oraz wiedzę, dzięki którym jest w stanie podnieść poziom szkolenia młodzieży w naszym klubie – powiedział prezes Wisły Płock Tomasz Marzec.
Marek Brzozowski od 9 lipca pełni funkcję trenera Wisły II Płock, gdzie od początku zaczął wprowadzać pewne zmiany. Poza odmłodzeniem kadry oraz powiększeniem sztabu szkoleniowego, warto zwrócić uwagę chociażby na zapraszanie na treningi utalentowanych zawodników ze Stowarzyszenia Sportu Młodzieżowego.
Przypomnimy, że trener Brzozowski poprzednio pracował w III-ligowym Świcie Nowy Dwór Mazowiecki, a wcześniej był również zatrudniony w Escoli Varsovia, w której przez ponad siedem lat zajmował się drużynami młodzieżowymi. Teraz zmierzy się z kolejnym dużym, zawodowym wyzwaniem, którym będzie koordynacja wpólnych działań płockiego klubu oraz Stowarzyszenia Sportu Młodzieżowego Wisła Płock w zakresie piłki młodzieżowej.
– Osiem lat w Escoli to ważny okres dla mnie, jeśli chodzi o kształtowanie warsztatu trenerskiego. Miałem okazję przez wiele lat pracować z trenerami z Hiszpanii i taki “szlif” hiszpański we mnie jest. Chciałbym, żeby akademia Wisły Płock miała swój styl, żebyśmy za kilkanaście miesięcy mogli powiedzieć, że drużyny Wisły mają swoje DNA i że grają futbol bardzo uporządkowany i zarazem miły dla oka – dodał dyrektor Brzozowski.
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).