Magazyn „Forbes” nagrodził Totalizator Sportowy
Za odważne wejście w świat technologii internetowych, dzięki czemu 40 proc. przychodów spółki pochodzi z tego właśnie obszaru, a do budżetu Państwa z tytułu podatku od gier trafi w tym roku rekordowe ponad 1 mld złotych – w taki sposób redakcja magazynu „Forbes” uzasadniła przyznanie nagrody Totalizatorowi Sportowemu w kategorii „Zmiana Roku”. Wręczenie wyróżnienia odbyło się 12 grudnia w trakcie IV Kongresu Kapitału Polskiego.
W imieniu Totalizatora Sportowego nagrodę odebrał Prezes Zarządu Olgierd Cieślik, który podkreślił, że wyróżnienie jest wyrazem uznania dla wszystkich pracowników spółki, dzięki którym wejście na rynek e-commerce okazało się wielkim sukcesem. – Mamy świetny zespół, świetny produkt i świetną branżę, ale przede wszystkim świetny zespół. To ich zasługa, że stworzyli produkt, który wzbudził tak masowe zainteresowanie – powiedział podczas uroczystości wręczania nagrody Olgierd Cieślik.
Spółka weszła na rynek e-commerce 5 grudnia 2018 roku umożliwiając graczom zakup najpopularniejszych gier liczbowych przez internet. Zgodnie z przepisami Ustawy o grach hazardowych Totalizator Sportowy uruchomił także jedyne legalne i bezpieczne kasyno internetowe w Polsce – Total Casino. Były to największe zmiany w ponad 60-letniej historii
Jak ostatnio podkreślała spółka w komunikacie prasowym, po dwunastu miesiącach działalności na rynku e-commerce coraz więcej klientów przekonuje się do bezpiecznej oraz atrakcyjnej rozrywki online oferowanej przez Totalizator Sportowy. W 2019 roku 40 proc. przychodów spółki będzie pochodzić tylko z tego segmentu przekraczając 3,8 mld złotych. W tym roku z tytułu podatku od gier Totalizator Sportowy przekaże do budżetu państwa rekordowy ponad 1 mld złotych.
W trakcie IV Kongresu Kapitału Polskiego odbyła się także debata „Cyfrowa transformacja niezbędnym elementem gospodarki”, w której uczestniczył Prezes Zarządu Totalizatora Sportowego. W trakcie dyskusji Olgierd Cieślik podkreślił, że firmy muszą więcej inwestować w działania innowacyjne, dzięki czemu w dalszej perspektywie możemy zwiększyć poziom produktywności całej polskiej gospodarki. Dodał również, że według badań prawie co druga osoba w Polsce dokonała zakupu przez internet, z czego wynika, że rynek e-commerce ma w Polsce nadal ogromny potencjał.
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).