Silesion.PL

serwis informacyjny

Kulisy sesji zdjęciowej Kuby Błaszczykowskiego dla mPay

W Katowicach odbyła się sesja fotograficzna Jakuba Błaszczykowskiego – wszystko w ramach przygotowań do najnowszej kampanii mPay “Zawsze z Tobą – Płatności Fair-Play”, której twarzą został były kapitan reprezentacji Polski. Na planie zdjęciowym Jakub Błaszczykowski czuje się swobodnie i profesjonalnie. Widać to po fotografiach!

Jakub Błaszczykowski bez wątpienia jest na fali. W styczniu odebrał statuetkę Superczempiona na Gali Mistrzów Sportu, z kolei w lutym odbyła się głośna premiera filmu dokumentalnego poświęcona jego karierze. Także w lutym legendarny reprezentant, a obecnie biznesmen i inwestor został twarzą polskiej superaplikacji finansowej mPay. To właśnie z tej okazji w stolicy województwa śląskiego zorganizowany został plan zdjęciowy z gwiazdorem.

– Zawsze staram się być wierny zasadzie fair-play. mPay przykuł moją uwagę, ponieważ to fintech z ponad 20-letnim doświadczeniem, stawiający na transparentność swoich usług oraz stale poszerzający ofertę dla użytkowników. Wierzę w potencjał tej aplikacji. Sesja zdjęciowa, która jest początkiem naszej współpracy przebiegła w bardzo profesjonalnej, a jednocześnie luźnej atmosferze. Z niecierpliwością czekam na jej efekty – powiedział Kuba Błaszczykowski.

Działania marketingowe z Jakubem Błaszczykowskim pozwolą na zbudowanie większej świadomości marki mPay, jak również zaufania do niej. Aplikacja rozwija się w dynamicznym tempie. Już niebawem jej użytkownicy zyskają swobodny dostęp do korzystania ze środków dzięki karcie debetowej. Marka zmienia swoje pozycjonowanie, a jej nowym podpisem zostało hasło “Zawsze z Tobą”.

– Zgodnie z naszą strategią wkraczamy na ścieżkę rozwoju superaplikacji fintechowej, która będzie wielowymiarowa i dopasowana do stylu życia wszystkich Polaków. Jestem przekonany, że nasza kampania z Kubą Błaszczykowskim, który ma miliony fanów na całym świecie pomoże zachęcić do korzystania z aplikacji mPay kolejnych użytkowników, których już teraz jest blisko 1,5 miliona. Z pewnością przygotujemy dla nich niespodzianki związane z Kubą. Ta współpraca przyniesie korzyści każdej ze stron – powiedział Andrzej Basiak, CEO w mPay S.A.

mPay oferuje także szereg innych atrakcyjnych funkcjonalności skupionych w jednym miejscu, jak choćby płatności za bilety miejskie, kolejowe, przejazdy autostradami czy parkowanie w miastach. Aplikacja daje również m.in. możliwości opłacenia rachunków, doładowania telefonu, to także platforma pożyczkowa oraz ubezpieczeniowa.

Wizerunek Kuby Błaszczykowskiego zagościć może m.in. w kanałach tradycyjnych (internet, outdoor) oraz w mediach społecznościowych i kanałach własnych należących do mPay. Współpracę zaplanowano do końca roku, z możliwością przedłużenia o dwa lata. Na jej efekty trzeba jeszcze nieco poczekać, tymczasem już teraz przedstawiamy ekskluzywne zdjęcia zza kulis.

Producentką sesji Jakuba Błaszczykowskiego dla mPay została Daria Woszek, laureatka wielu prestiżowych nagród w Polsce i za granicą. Obsługę światła, dźwięku oraz powierzchnię studyjną zapewniło katowickie Dagma Photo Studio.

***

O mPay:

mPay to jedna z najpopularniejszych polskich aplikacji wspierających nowoczesny styl życia. Aplikacja umożliwia między innymi cyfrowe płatności w niemal każdej sytuacji, z której korzysta już blisko 1, 5 mln użytkowników. Ambasadorem marki mPay jest Jakub Błaszczykowski legenda piłki nożnej, a także biznesmen i inwestor. mPay to także wiodący polski fintech, dostawca rozwiązań i usług z obszaru mobilnych transakcji finansowych, od 2011 r. notowany na rynku NewConnect Giełdy Papierów Wartościowych. Spółka aktywnie poszerza portfolio usług z zakresu fintech obecnie występując m.in. jako koncesjonowany agent rozliczeniowy z licencją NBP na własny Schemat Płatniczy oraz firma posiadająca status Krajowej Instytucji Płatniczej nadzorowanej przez KNF. Oznacza to, że posiada uprawnienia do prowadzenia rachunków rozliczeniowych dla klientów i wydawania instrumentów płatniczych, w tym kart debetowych.

Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Copyright Silesion.pl© Wszelkie prawa zastrzeżone. 2016-2024