Silesion.PL

serwis informacyjny

1.5 mln użytkowników aplikacji mPay

To na co zanosiło się na od dłuższego czasu, teraz stało się faktem. Z polskiej aplikacji mPay korzysta już ponad 1.5 mln użytkowników! Jak wskazuje prezes mPay S.A. Andrzej Basiak, celem spółki na ten oraz kolejny rok jest zwiększenie liczby użytkowników do 2.5 mln.

mPay rozwija się w dynamicznym tempie w kierunku superaplikacji fintechowej. Jej twórcy stale pracują nad poprawą jakości interfejsu oraz wprowadzają nowe funkcje, by korzystanie z aplikacji było jeszcze bardziej intuicyjne i wygodne. Nowym podpisem marki zostało hasło „Zawsze z Tobą”.

– liczba 1,5 mln użytkowników to ogromny sukces dla mPay. Fakt ten jest też potwierdzeniem, że strategiczny zwrot w kierunku superaplikacji fintechowej był słusznym wyborem, ponieważ Polacy potrzebują narzędzia, które ułatwia codzienne funkcjonowanie. Dziś pracujemy nad tym, aby aplikacja mPay towarzyszyła naszym rodakom w różnych codziennych sytuacjach, żeby konsumenci korzystali swobodnie z kilku funkcji w ciągu dnia. Ta strategia jest odpowiedzią na ogromne zaufanie, jakim obdarzyli i cały czas obdarzają nas nasi użytkownicy – mówi Andrzej Basiak, CEO mPay S.A.

Aplikacja mPay to dziś między innymi wygodne płatności w segmencie transportowo-turystycznym (bilety miejskie, kolejowe, przejazdy autostradami), płatności za parkowanie w polskich miastach, możliwość regulowania rachunków i doładowania telefonu, planer podróży czy platforma pożyczkowa oraz ubezpieczeniowa.

mPay przygotowuje kolejne funkcjonalne nowości. Krokiem milowym w rozwoju superaplikacji będzie – już niebawem – wprowadzenie karty debetowej mPay, dzięki której użytkownicy będą mogli swobodnie korzystać ze środków zgromadzonych w aplikacji poza jej środowiskiem, robiąc, chociażby zakupy stacjonarne, przez internet czy wypłacając pieniądze w bankomacie.
W najbliższych planach spółki jest także m.in. wdrożenie płatności za tankowanie bez wychodzenia z samochodu, obsługa biletowa Szybkiej Kolei Miejskiej w Trójmieście oraz nowe produkty pożyczkowe do 20 000 PLN.

mPay równocześnie rozwija ścieżkę B2B, w której buduje pozycję partnera finansowego firm, poprzez udostępnianie swoich mechanizmów płatniczych po API. Dziś dzięki temu możliwe są międzynarodowe przekazy pieniężne z Easysend czy US Money Express.

W lutym 2024 roku twarzą marki został Jakub Błaszczykowski. Niebawem startuje kampania wizerunkowa z byłym reprezentantem Polski pod nazwą „Płatności Fair-Play”.

***

O mPay:

mPay to jedna z najpopularniejszych polskich aplikacji wspierających nowoczesny styl życia. Aplikacja umożliwia między innymi cyfrowe płatności w niemal każdej sytuacji, z której korzysta już 1.5 mln użytkowników. Ambasadorem marki mPay jest Jakub Błaszczykowski legenda piłki nożnej, a także biznesmen i inwestor. mPay to także wiodący polski fintech, dostawca rozwiązań i usług z obszaru mobilnych transakcji finansowych, od 2011 r. notowany na rynku NewConnect Giełdy Papierów Wartościowych. Spółka aktywnie poszerza portfolio usług z zakresu fintech obecnie występując m.in. jako koncesjonowany agent rozliczeniowy z licencją NBP na własny Schemat Płatniczy oraz firma posiadająca status Krajowej Instytucji Płatniczej nadzorowanej przez KNF. Oznacza to, że posiada uprawnienia do prowadzenia rachunków rozliczeniowych dla klientów i wydawania instrumentów płatniczych, w tym kart debetowych.

Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Copyright Silesion.pl© Wszelkie prawa zastrzeżone. 2016-2024