Kod na darmowe 5 PLN w Totolotku na Wirtualną Rzeczywistość
Przez kilka dni Totolotek oferuje możliwość przetestowania tych rozgrywek każdemu graczowi, oferując kod na “piątaka”, który będzie obowiązywał w dniach 15-18 kwietnia.
W dniach 15-18 kwietnia skorzystaj z bonusu 5 PLN na rozgrywki VR!
Topowe rozgrywki Starego Kontynentu powracają w wirtualnej formie, a Ty dzięki zaawansowanej symulacji w technologii VR (Virtual Reality) masz szansę w nich uczestniczyć!
Wszystkie nierozegrane mecze poszczególnych lig odbędą się w Wirtualnej Rzeczywistości zgodnie z ich pierwotną datą i czasem rozpoczęcia. Spotkania będą trwały pełne 90 minut i będą odzwierciedlały faktyczną formę drużyn.
Dokończ bieżący sezon piłkarski z ligami VR! W ofercie TWOJEGO BUKMACHERA znajdziesz szeroką ofertę zakładów przedmeczowych oraz live na:
- ligę hiszpańską,
- ligę angielską,
- ligę niemiecką,
- ligę włoską,
- ligę francuską,
- ligę rosyjską,
- ligę grecką,
- ligę turecką
Użyj kodu bonusowego WR2020 i przetestuj futbol w nowym, wirtualnym wymiarze!
- Kod przysługuje graczom w pełni zweryfikowanym.
- Obrót 1x po kursie min. 2.00.
- Kod można zrealizować w zakładce wpłata wybierając bonus.card/Kod Bonusowy.
Topowe rozgrywki Starego Kontynentu powracają w wirtualnej formie. Dzięki zaawansowanej symulacji w technologii VR [Virtual Reality] stworzono rozgrywki o zaawansowanym wrażeniu gry, odzwierciedlające formę drużyny i normalną grę meczową.
Futbol w technologii VR zapewni kibicom szansę na ukończenie bieżącego sezonu piłkarskiego, wszystkie pozostałe mecze będą rozgrywane zgodnie z ich pierwotną datą i czasem rozpoczęcia. Spotkania rozgrywane będą przez pelne 90 minut, fani będą mogli stawiać na swoje ulubione drużyny, analizować mecze i tabele ligowe, a sama gra będzie wizualizowana przez osoby śledzące mecze na żywo.
Na wszystkie mecze Wirtualnej Rzeczywistości Totolotek oferuje szeroką ofertę zakładów przedmeczowych oraz live. Ligi i drużyny oznaczone są skrótem (VR). Dołącz do gry i przetestuj futbol w nowym, wirtualnym wymiarze!
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).