Kibice GKS Bełchatów prowadzą zbiórkę na wykupienie herbu
Stowarzyszenie Sympatyków GKS Bełchatów „Torfiorze” organizuje wielką zbiórkę pieniędzy w celu odkupienia praw do klubowego herbu, który w przyszłości będzie niezbędny do odbudowania struktur GKS-u Bełchatów. Zrzutka: https://zrzutka.pl/dk5v3k
„Drodzy Kibice, Sympatycy Bełchatowskiej Drużyny!Informacje medialne o zamiarach wszczęcia postępowania upadłościowego przez nasz ukochany klub GKS BEŁCHATÓW skłoniły nas do natychmiastowego działania, w celu zabezpieczenia tego, co w klubie najważniejsze i co w przyszłości będzie niezbędne do jego odbudowania – HERBU KLUBOWEGO. Jest on dla nas najwyższą wartością, z którą się utożsamiamy i którą nosimy w sercach. Musimy być pewni, że w przyszłości uda się zbudować nowy GKS z zachowaniem tradycji i tożsamości, a więc z naszym jedynym herbem! Bez naszych działań istnieje ryzyko, że nasz herb przepadnie w procesie upadłościowym.
Prawo ochronne na Herb Klubu wygasa w dniu 15 kwietnia 2024 roku, dlatego też podjęliśmy stosowną procedurę, na mocy powszechnie obowiązujących przepisów prawnych (art. 162 Prawa własności przemysłowej). Jako Stowarzyszenie Sympatyków GKS Bełchatów „Torfiorze”, działające non-profit, w poczuciu odpowiedzialności kibicowskiej zdecydowaliśmy się zadbać o największą tożsamość klubu, w postaci herbu. Dlatego też, zwracamy się do wszystkich naszych przyjaciół, kibiców górniczej drużyny o wsparcie finansowe w postaci dobrowolnych wpłat w formie darowizn na nasze stowarzyszenie. Prośbę kierujemy zarówno do osób prywatnych, jak i firm.
Zbieramy na nasz herb klubowy! Cała suma darowizn zostanie przeznaczona na tą najwyższą dla nas wartość! Obiecujemy, że nasza tożsamość, barwy i tradycja zostaną z nami i przetrwamy RAZEM ten najtrudniejszy moment w historii naszego klubu. Kwota potrzebna do zebrania jest niebagatelna i wymaga maksymalnej mobilizacji całego środowiska sympatyków naszego klubu, a także pomocy firm zgromadzonych do tej pory wokół niego i wokół całego bełchatowskiego sportu!”
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).