Kacper Tobiasz przedłużył kontrakt z Legią Warszawa do 30 czerwca 2026 roku.
19-letni bramkarz Legii Warszawa i reprezentant Polski U20 Kacper Tobiasz podpisał nowy kontrakt ze stołecznym klubem obowiązujący do 30 czerwca 2026 roku.
– Kacper Tobiasz rzetelnie zasłużył sobie na przedłużenie kontraktu. Wśród bramkarzy mamy wysoki poziom rywalizacji. Kto ją wygra, będzie reprezentował poziom Legii Warszawa. Ta pozycja jest obecnie bardzo dobrze zabezpieczona – mówi dyrektor sportowy Jacek Zieliński.
Kacper Tobiasz przez całe piłkarskie życie rozwijał swoje bramkarskie umiejętności w Warszawie. Na początku był zawodnikiem drużyny KS SEMP Urysnów, skąd w sezonie 2011/12 dołączył do Akademii Piłkarskiej Legii. Talent młodego legionisty, który od zawsze wykazywał przywiązanie do stołecznej drużyny, został szybko dostrzeżony przez kolejnych trenerów. Już w 2019 roku jako niespełna 17-latek został dołączony do kadry drugiego zespołu. Stabilny rozwój w rezerwach Wojskowych zaowocował miejscem w pierwszej drużynie Legii. W pierwszym roku pracy z “jedynką”, Kacper Tobiasz zyskiwał doświadczenie, aby już rok później spełnić swoje marzenie i zadebiutować na Łazienkowskiej 24 lipca 2021 roku w meczu z Wisłą Płock. Młody bramkarz zachował w tym spotkaniu czyste konto. W rundzie jesiennej ubiegłego sezonu 19-latek rozegrał łącznie cztery spotkania. W pamięci kibiców zapadł zwłaszcza mecz z Lechem Poznań, w którym Tobiasz obronił rzut karny.
Przez ostatnie pół roku kariera młodego golkipera Legii nabrała tempa. Rundę wiosenną Tobiasz spędził na wypożyczeniu w Stomilu Olsztyn na poziomie Fortuna I ligi. W barwach tej drużyny 19-latek rozegrał trzynaście spotkań, w których zachował pięć czystych kont. Po zakończeniu sezonu wrócił do Legii Warszawa.
– Nowy kontrakt i gra w Legii są dla mnie ogromnym zaszczytem. Cieszę się, że jestem w tym miejscu. Gra z numerem “1” w Legii Warszawa to od zawsze było moje marzenie. Traktuję to jako motywację do zdobywania kolejnego doświadczenia i stawania się coraz lepszym bramkarzem – powiedział Kacper Tobiasz.
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).