Silesion.PL

serwis informacyjny

Już 8 lutego spotkanie z historią Garbarni Kraków

We wtorek 8 lutego o godzinie 17:30 w budynku klubowym przy ul. Rydlówka 23 odbędzie się spotkanie z historią Garbarni, na którym nastąpi otwarcie jubileuszowej wystawy 100-lecia Garbarni. Wtorkowy wieczór będzie poświęcony również promocji książki „Trzeci Mistrz z Krakowa 100 lat RKS Garbarnia Kraków”. 

Wśród gości, którzy tego wieczoru rozmawiać będą na tematy związane ze 100-letnią historią Garbarni znaleźli się Norbert Tkacz – dziennikarz, autor książki „Trzeci Mistrz z Krakowa 100 lat RKS Garbarnia Kraków”, Grzegorz Pazurek – prawnuk Karola Pazurka, reprezentanta Polski i legendy Garbarni oraz Andrzej Kucharczyk – wieloletni zawodnik, trener, działacz Garbarni i członek honorowy Klubu. 

Wydarzenie poświęcone historii „Brązowych” odbędzie się na parterze w holu budynku klubowego. Wśród omawianych tematów nie zabraknie dyskusji dotyczących największych sukcesów Garbarni Kraków, najlepszych momentów w dziejach klubu, historii podgórskiego sportu, a także opowieści dotyczących legendy Garbarni – Karola Pazurka. Ponadto Norbert Tkacz opowie o kulisach powstawania jubileuszowej książki, natomiast Andrzej Kucharczyk podzieli się wspomnieniami z gry w brązowo-białych barwach.
Podczas spotkania odbędzie się ponadto otwarcie wystawy historycznej, która jest ostatnim akcentem obchodów Jubileuszu 100-lecia Klubu. We wtorek będzie możliwe zapoznanie się z najcenniejszymi klubowymi eksponatami, a ciekawe historie na ich temat opowie Norbert Tkacz. Wiele z ukazanych pamiątek do Klubu przekazał Marcin Kużdżał – krakowski kolekcjoner oraz wieloletni kibic Garbarni.

Stworzenie wystawy jest współfinansowane ze środków Miasta Krakowa. 
Podczas wtorkowego wydarzenia autor książki „Trzeci Mistrz z Krakowa 100 lat RKS Garbarnia Kraków” Norbert Tkacz będzie podpisywał egzemplarze, które będzie można zakupić na miejscu. 

Spotkanie z historią Garbarni

  • Wtorek, 8 lutego 2022, godz. 17:30,
  • Kraków ul. Rydlówka 23
  • Wstęp bezpłatny!

Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).