Silesion.PL

serwis informacyjny

Happy Hours w Fortuna na skoki narciarskie Engelberg

Piotr Żyła zajął drugie miejsce w sobotnim konkursie Pucharu Świata w Engelbergu i umocnił się na pozycji wicelidera klasyfikacji generalnej Pucharu Świata.

Polak odrobił część strat do lidera, bo Ryoyu Kobayashi był siódmy. Trzeci w “generalce” jest wciąż Kamil Stoch. Kolejny konkurs w niedzielę o godz. 14.15. Zdobywca Kryształowej Kuli z poprzedniego sezonu zajął w sobotę dziewiąte miejsce. W PŚ Stoch ma 305 pkt, czyli do lidera traci już 151 pkt. Ze Stochem punktami zrównał się Johann Andre Forfang. Norweg, który w sobotę zajął czwarte miejsce, teraz dzieli ze Stochem trzecią pozycję w klasyfikacji generalnej PŚ. Dawid Kubacki,  jest sklasyfikowany na 14. miejscu (ma 109 punktów), Jakub Wolny (24. miejsce i 52 pkt), Stefan Hula (33. pozycja i 21 pkt) oraz Maciej Kot (jest 45., ma siedem “oczek”). W niedzielę w Engelbergu drugi konkurs indywidualny, będący ostatnim sprawdzianem przed Turniejem Czterech Skoczni

Tak wygląda czołówka PŚ:

 

Jak zwiększyć o 14% wygraną na kuponie zawierającym zakłady na weekendowe konkursy Pucharu Świata w skokach narciarskich? Odpowiedź jest prosta. W sobotę i niedzielę dostępny będzie bonus kursowy Happy Hours w zakładach bukmacherskich Fortuna, który należy dodać do kuponu z typami na skoki z oferty prematch. W sobotę w godzinach 13.00-15.00, a w niedzielę 10.45-12.45

Bonus kursowy Happy Hours w godzinach trwania promocji znajdziesz w kategorii zakładów na skoki narciarskie, pod TYM LINKIEM

Jak skorzystać z promocji:

    • Wystarczy dodać bonus Happy Hours do kuponu AKO lub MAXIKOMBI, składającego się z co najmniej 3 dowolnych zdarzeń z oferty prematch na skoki narciarskie.
    • Minimalna stawka kuponu to 20 zł.
    • Promocja obejmuje wyłącznie zdarzenia związane ze skokami narciarskimi.
    • Bonusu kursowego Happy Hours nie można łączyć z Superofertą, Hitem Dnia oraz Zakładem Bezpiecznym.
    • Kupony objęte promocją nie podlegają wcześniejszej wypłacie czyli „Early Cash Out”

Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).

Copyright Silesion.pl© Wszelkie prawa zastrzeżone. 2016-2024