Fermy Drobiu Woźniak i marka Zdrovo Oficjalnym Partnerem Śląska Wrocław
Oficjalnym Partnerem Śląska Wrocław została marka Zdrovo, należąca do Ferm Drobiu Woźniak, jednego z największych producentów jaj konsumpcyjnych oraz przetwórstwa jajecznego w Europie. Umowa będzie obowiązywała w sezonie 2021/2022.
Piłka nożna od wielu lat budzi szczególne emocje i łączy pokolenia. Miniony rok, przez trwającą pandemię Covid-19, był szczególnie trudny dla polskich drużyn. Chcąc wspierać zespół ze swojego regionu Fermy Drobiu Woźniak dołączyły do grona Oficjalnych Partnerów Śląska Wrocław i mogą posługiwać się tym tytułem do końca sezonu 2022.
– Cieszymy się, że potencjał naszego klubu doceniony został przez kolejnego partnera, który jest potentatem w swojej branży. To dla nas bardzo istotne, że wspólne cele łączą Śląsk Wrocław zarówno z lokalnymi firmami, jak i wielkimi markami takimi jak Zdrovo. Nawiązanie współpracy z Fermami Drobiu Woźniak jest dla nas także potwierdzeniem mocnej pozycji biznesowej klubu, którą zbudowaliśmy w ostatnich latach – mówi Piotr Waśniewski, prezes Śląska Wrocław.
Marka polskich jaj Zdrovo należy do Ferm Drobiu Woźniak – lidera w produkcji jaj konsumpcyjnych w Polsce. Jaja od Zdrovo są wolne od antybiotyków i GMO, a najwyższą jakość i bezpieczeństwo produktów zapewnia autorski system kontroli EGGiDA.
– W Fermach Drobiu Woźniak od lat prowadzimy aktywną politykę wspierania lokalnych oraz ogólnopolskich inicjatyw, dlatego chętnie angażujemy się w długofalowe współprace z zaufanymi podmiotami, które w sposób profesjonalny oraz z pełnym zaangażowaniem realizują wyznaczone cele. Cieszymy się, że Fermy Drobiu Woźniak oraz nasza marka jaj Zdrovo zostały oficjalnym partnerem drużyny Śląsk Wrocław. Wierzymy w polskich sportowców i polski sport, wspieramy prozdrowotne aktywności, które wraz z pełnowartościowym pożywieniem pozwalają długo cieszyć się zdrowiem – podkreśla Barbara Woźniak, Pełnomocnik Zarządu Ferm Drobiu Woźniak.
Umowa między klubem a Fermami Drobiu Woźniak została podpisana na rok i zakłada także promowanie inicjatyw związanych ze zdrowym żywieniem oraz aktywnym stylem życia.
– Jaja to przede wszystkim bogate źródło pełnowartościowego białka. Obecne w nich aminokwasy wzmagają procesy anaboliczne w mięśniach, co jest bardzo pożądanym efektem u sportowców. W jajkach znajdziemy również witaminy A, D, E i K oraz mnóstwo soli mineralnych. Żółtko z kolei posiada bardzo dużą zawartość związków zmniejszających stan zapalny organizmu. To wszystko sprawia, że jaja są ważnym elementem diety zarówno sportowców, jak i wszystkich osób, którym zależy na dobrym stanie zdrowia – zaznacza Aleksandra Zagrodna, dietetyk pierwszej drużyny Śląska Wrocław.
***
Fermy Woźniak to lider produkcji krajowej i jeden z największych producentów jaj konsumpcyjnych w Europie. Firma istnieje na rynku od 1986 r. Posiada w pełni zintegrowany system produkcji jaj konsumpcyjnych w cyklu zamkniętym oraz własną flotę ponad 200 pojazdów ciężarowych o normach emisji EURO 5 i EURO 6 z naczepami typu chłodnia czy cysterna-silos. Ponadto, firma prowadzi skup zbóż w trzynastu punktach na terenie zachodniej Polski oraz posiada mieszalnię pasz. Kontrola na każdym etapie procesu – od stad rodzicielskich, wylęgarni i odchowu niosek, przez wytwórnię wysokogatunkowej paszy, po pakowanie i transport jaj, zapewnia najwyższą jakość produktów. Bogaty asortyment uwzględnia jaja białe i brązowe różnych rozmiarów, produkty specjalne – jaja ściółkowe, jaja królewskie, jaja smakowite oraz jaja z datą zniesienia. Fermy Woźniak to także dwa centra logistyczne na potrzeby realizacji dostaw oraz nowoczesne rampy, zapewniające szybki przeładunek towaru. Gwarancją jakości produktu końcowego jest pierwszy na rynku i autorski system kontroli EGGiDA oraz certyfikaty IFS, BRC czy Agrovert. Firma została m.in. dwukrotnie wyróżniona Złotym Laurem Konsumenta, złotym godłem Konsumenckiego Lidera Jakości oraz Orłem Eksportu województwa wielkopolskiego. Nowo wprowadzona marka ZDROVO otrzymała wyróżnienie Konsumencki Lider Jakości – Debiut 2018. Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w Żylicach nieopodal Rawicza.
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).